וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורידה ו-UCLA בריקוד הגדול

2.4.2006 / 7:08

הגייטורס ניצחו את ג'ורג' מייסון 58:73, UCLA הכניעה את לואיזיאנה סטייט 45:59, והשתיים ייפגשו בליל יום שני בגמר המכללות

דווקא בשלב הפיינל פור, היכן שהמתח אמור להיחתך בסכין, כמאמר הקלישאה, קיבלנו שני משחקים חד צדדיים, שבסיומם נקבע: פלורידה גייטורס של בילי דונובן תפגוש בגמר המכללות לעונת 2006 את UCLA של בן האולנד. הגייטורס הכניעו את הסינדרלה של הטורניר, ג'ורג' מייסון, 58:73, הברוינס עצרו את גלן "הביג בייבי" דיוויס, ובהגנת כיבוי אורות לא השאירו ל-LSU סיכוי - 45:59.

פלורידה - ג'ורג' מייסון 58:73

סופה של סינדרלה. אחרי שהכניעה את כל מי שנקרה בדרכה, כולל את מישיגן סטייט, את נורת' קרוליינה ואת קונטיקט, ג'ורג' מייסון הולכת הביתה. הגייטורס קיבלו את הבוסט שלהם מהגארד לי האמפרי, שפתח את המחצית השנייה כמו קילר וחיסל את הפטריוטס, שפיגרו בחמש נקודות בלבד בהפסקה, עם שלוש שלשות רצופות. "הוא היה מפלצתי", אמר ז'ואקים נואה על בן קבוצתו, המכונה "האמפטי", "כשהוא קולע כך, אי אפשר לנצח אותנו". נואה לא ממש התייחס למחצית הראשונה, בה זרק האמפרי חמש פעמים מחוץ לקשת וקלע רק אחת, אבל עם פתיחה כזו של המחצית השניה - את מי זה מעניין?

האמפרי סיים עם 19 נקודות, כמו גם קורי ברוור, כשנואה מסתפק ב-12 ו-8 ריבאונדים ואל הורפורד קוטף 13 כדורים חוזרים. הלוחות עשו הבדל עצום, כשהגייטורס שלטו עם יתרון 27:40 בריבאונד. "אנחנו משחקים כדורסל עצום כל השנה, ואנחנו קשוחים מאוד", אמר הורפורד. פלורידה עלתה לגמר השני שלה בהיסטוריה, אחרי שב-2000 נוצחה על ידי מישיגן סטייט.

בילי דונובן, מאמן פלורידה, החמיא ליריבה: "הם שיחקו מצוין, אבל המפתח היה מקו ה-3. לא נתנו להם צ'אנס". ג'אי לואיס וטוני סקין קלעו 13 למפסידים. "הפסדנו לקבוצה טובה יותר", הודה סקין, "אבל אנשים ראו בטורניר הזה שאם אתה מקבל הזדמנות ומנצל אותה, אתה יכול להפוך את הטורניר למשהו מיוחד. כל מה שאתה צריך הוא הזדמנות".

UCLA - לואיזיאנה סטייט 45:59

מה נאמר ומה נגיד על הגנת השאט דאון של הברוינס? השחקנים של בן האולנד הרגו את המשחק של גלן דיוויס באזור הצבע, הכריחו אותו לקחת זריקות קשות ולסיים עם 5 מ-17 מהשדה, החזיקו את הטייגרס על 32 אחוז מהשדה ופשוט לא השאירו סיכוי מהג'אמפ בול הראשון.

זה היה לילה קשה לדיוויס. הוא אמנם סיים אותו עם 14 נקודות ושבעה כדורים חוזרים, אבל בנוסף למכות שחטף בצבע שמע קריאות "ביי-בי, ביי-בי" מהקהל של UCLA. לוק רישארד מ'בה א מוטה היה הגו טו גאיי של הברוינס, כשקלע 17 נקודות וקטף 19 ריבאונדים. UCLA רחוקה כעת משחק אחד מזכייה בתואר ה-12 שלה בהיסטוריה.

גם כאן, חלק מהסיפור היה בשלשות. הברוינס קלעו שלוש פעמים מחוץ לקשת בארבעת הנסיונות הראשונים שלהם, העלו את היתרון ל-16 כשעל השעון נותרו 3.5 דקות להפסקה ובעצם בשלב הזה סגרו עניין, כשבמחצית הם מובילים 24:39. המחצית השנייה נפתחה בעוד שתי הטבעות של א מוטה בנוסף לזריקה מתשעה מטרים של פארמר שנכנסה עם תום שעון ה-35, הברוינס עלו ל-27:48 והשאר שוחק לפרוטוקול.

בנוסף למ'בה א מוטה קלע רק פארמר בספרות כפולות למנצחים - 4 מ-9 מהשדה ו-12 נקודות. ארון אפללו לא היה מזהיר, וסיים עם 9 נקודות ב-3 מ-11. טאסמין מיצ'ל עזר לדיוויס ב-LSU עם 12 נקודות, השאר היו חושך.

ואנחנו? ניצחנו. אמרנו פלורידה, אמרנו ברוינס, ועם 11 מ-14 בטורניר גם אנחנו יוצאים לחגוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully