וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוני: "הכל בלופים, שורפים כסאות ונותנים עבודות שירות"

איציק גניש, הארץ

2.4.2006 / 8:09

לוני לא חושב לעזוב את מכבי ת"א בגלל זורקי הבקבוקים, ומאשים גם את התקשורת: "הקללות מתחברות לביקורת של אנשים שפלים"

בלילה שבין שישי לשבת נזרקו שני בקבוקי תבערה, שלא התלקחו, לחצר ביתו של הבעלים של מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ'. הרציקוביץ' ומשפחתו ישנו באותה השעה, והרציקוביץ', ששמע רעש, עשה סיור בבית וכשלא גילה דבר הריח דלק מהחצר ומצא את הבקבוקים.

"ברגע הראשון אתה חושב מי עושה את זה בכלל", אמר אתמול הרציקוביץ'. "קראנו למשטרה, עשינו ספקולציות, הם מטפלים בזה ואני מניח שהם יחקרו ויתפסו". הבעלים לא ידע לומר בוודאות אם מדובר באוהדי כדורגל, אבל טוען כי הסבירות לכך גבוהה: "בעולם העסקים אני לא נמצא במקומות של כעסים אלימים. התחום היחיד בו אני מתעסק ויש בו אלימות זה הספורט".

הרציקוביץ' טוען כי משפחתו לא קיבלה את האירוע בצורה קשה: "הם קיבלו את זה בסדר. את הילדים שיתפנו רק לאחר שזה יצא לתקשורת. המשפחה בסדר, הם מתורגלים ומכירים את החיים. הבנים איתי בכדורגל והם יודעים מה קורה. למרות שמדובר במקרה קשה וצריך להתייחס אליו בחומרה, לתפוס את הכנופיה ולהכניס אותה לבית סוהר, לא הוצאנו בבית את העניין מפרופורציות. אנחנו יודעים להתמודד עם תופעות בצורה ראויה ולא צריך פאניקה, היסטריה ופחד".

הרציקוביץ' גם לא חושב שיש שבר בינו לבין האוהדים: "בליגת האלופות מכרנו 20 אלף מנויים, והעונה מכרנו 10 אלף מנויים, אז איפה השבר? כשקבוצה לא מצליחה ומתחילים לצעוק ולקלל, זה מתחבר לביקורת של אנשים שפלים. יש הרבה ביקורת שמופנית כלפיי, יש ביקורת ראויה, אבל יש כאלה שלוקחים רק את הדברים הרעים. ב-10 השנים האחרונות יש לנו הכי הרבה הישגים, מבחינת הכדורגל אנחנו מעל כל הקבוצות".

מי שחשב שהמקרה הזה ישבור את הרציקוביץ' טועה: "המשימה של כולנו זה להיאבק בתופעות האלה. התרענו בעבר שזה עלול לקרות, ואפילו קמה ועדה נגד האלימות אחרי האסון שארע בחיפה במשחק האליפות, אבל רק חלק מהדברים יושמו. במקום לקחת את המשנה האנגלית וליישם אותה במגרשים, לקחו חלק. פה הכל בלופים. אצלנו שורפים כסאות ונותנים עבודות שירות. הענישה צריכה להיות הרבה יותר חמורה. אבל מה שהכי חשוב מבחינתי זה שמה שקרה לא יסיט את השחקנים מהמשחק מחר (היום)".

מערכת וואלה! מוסיפה: הרציקוביץ' הוסיף בגלי צה"ל: "אני מחויב למכבי ת"א. גם ללא האלימות הזו, לא העליתי על דעתי לרגע לפרוש, אלא אם החלופה של המועדון תהיה הולמת. זה לא עסק רווחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully