וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז'. רוצה את פרננדז

ניר איסקוב

2.4.2006 / 0:21

מקורבו ונציגו של מנג'ר בית"ר ירושלים, פיליפ סולומון, טוען כי גם מועדון ספרדי מעוניין בצרפתי: "עכשיו הכל פתוח"

"יש אפשרות שלואיס פרננדז יחזור לפאריס סן ז'רמן". כך אמר הערב (שבת) לוואלה! ספורט, פיליפ סולומון, מקורבו ונציגו של המנג'ר הצרפתי של בית"ר ירושלים.

"לוק דיין, איש עסקים יהודי, שהוא חבר שלי ושל פרננדז, השתלט על פאריס סן ז'רמן בשבוע שעבר, וכבר קיבלתי מסרים ממנו על כך שהוא רוצה את לואיס כג'נרל מנג'ר", סיפר סולומון. "היום אפילו אכלתי צהריים עם אשתו במסעדה בהרצליה. בנוסף, יש מועדון ספרדי שמתעניין בלואיס, ולא מדובר בלבאנטה".

פרננדז היה עצבני מאוד במהלך המשחק מול הפועל כפ"ס. הקהל בטדי, שלא אהב מה שראה, שרק בוז לקבוצה והמנג'ר הצרפתי לא עצר את עצמו מלהגיב. בהתחלה הוא פשוט ענה למקללים, ובהמשך אפילו חילק להם סוכריות על מקל.

בסיום המשחק הודיע פרננדז שהוא מסיים את השנה הנוכחית ומתכוון לעזוב: "אני רוצה לסיים מקום שני או שלישי ולעזוב בעונה הבאה בגלל שהאוהדים מקללים אותי", אמר המאמן הצרפתי. "הדבר הראשון שחשוב לי הוא הכבוד. אני נפגע מהיחס של האוהדים. אני אביא את הקבוצה לאירופה ואעזוב".

סולומון הבהיר כי משיחה שקיים לאחר המשחק הערב עם פרננדז, עולה כי המנג'ר הצרפתי נחוש בדעתו לעזוב את בית"ר בסיום העונה: "הוא שינה את דעתו, כי הוא מאוד פגוע מיחס האוהדים אליו. אנשים לא הבינו מה זה אומר שמאמן בסדר גודל של פרננדז מגיע לישראל. הוא מאמן גדול, שכבר זכה בגביע אירופה, והוא מקבל את הרושם שמעבירים עליו ביקורת יותר מדי ולא מכבדים אותו.

"הוא מעוניין בעוזר מאמן, כדי לשנות את המבנה בקבוצה בעקבות ההעפלה לאירופה, אבל בעיתונים כותבים שבבית"ר לא מוכנים לכך. הוא היה מאוכזב, אבל הסכים לדון בעניין עם ראשי בית"ר. לואיס הום חם מזג, ויכול להיות שמחר הוא יחשוב אחרת, אבל אחרי מה שקרה עם האוהדים, יהיה קשה מאוד לגרום לו לשנות את דעתו. בשבוע שעבר הוא אמר שהוא רוצה להמשיך בבית"ר, אבל עכשיו הכל פתוח".

סולומון התייחס גם להשפעה של יחסיו הרעועים עם ראשי המועדון: "בטח שזה קשור להחלטה שלו. אנשים חושבים שאני בדיחה, וממעיטים בערכי. החברות שלי עם לואיס היא ארוכה, והעסיקו אותי בבית"ר כדי להקל עליו מבחינה פסיכולוגית".

"אסור לשכוח שפרננדז הגיב דקות אחרי המשחק"

היו"ר ולדימיר שקלאר, אמר בתגובה לדברי המנג'ר הצרפתי: "אסור לשכוח שהוא נתן את התגובה 5-10 דקות אחרי סיום המשחק. הוא היה בסערת רגשות. אנחנו רוצים אותו לעונה הבאה, ומקווים שהוא יישאר. האוהדים שלנו צריכים להיות סבלניים, רק לפני שבועיים ניצחנו את מכבי חיפה, וכל העונה עוד לפנינו. שוחחתי איתו אחרי המשחק, והוא מאוד נעלב מהאוהדים, שיש להם זיכרון קצר מאוד".

פרננדז המריא לצרפת, לעניינים אישיים, והוא צפוי לחזור בלילה שבין שלישי לרביעי. "זו נסיעה מתוכננת, יש לו שם משפחה, וזה לא משנה אם ניצחנו או הפסדנו", התייחס שקלאר לעניין. "אני חושב שזה לטובה. אני מקווה שהוא יירגע, ושלא נאמרה המילה האחרונה בנושא שלו. אשב איתו אחרי שיחזור".

"רוצים שלואיס יישאר" (עודד זרגרי, הארץ)

בית"ר ירושלים לוקחת את איומי המנג'ר ברצינות, ומספר שמות כבר עלו לאוויר, כשהשניים הבולטים הם של יצחק שום ואברהם גרנט כמחליפים אפשריים.

גם שחקני בית"ר לא נותרו אדישים להתפתחות הדרמטית. "זאת הפעם הראשונה שאני שומע את זה ואני מקווה שההחלטה תשתנה", אמר יואב זיו. "מאוד כואב לי על ההתנהגות של הקהל, הם לא היו צריכים להתנהג כך ולקלל, בטח לא אחרי תקופה טובה שלנו. ללואיס לא מגיע יחס כזה, כי בשנים האחרונות בית"ר לא היתה בצמרת ועכשיו היא כן. גם צ'לסי מפסידה לפעמים. אין מאמנים בארץ ברמות של לואיס וכל אנשי הקבוצה מעריכים את העבודה שהוא עושה".

דוד אמסלם: "אנחנו רוצים שלואיס יישאר. הוא מאמן מצוין ואני מקווה שהוא לא יילך מאיתנו. כמו ששיחקנו היום לא הגיע לנו לנצח, ונראה שנגד קבוצות צמרת אנחנו מרוכזים יותר". איציק קורנפיין, קפטן הקבוצה, לא השאיר מקום לספק: "אני מקווה מאוד שפרננדז לא יילך. הוא מאמן בסדר גודל שלא היה פה מעולם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully