וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן אולימפיאקוס: "גם לנו מגיע כבוד"

מאמן אולימפיאקוס, יונאס קזלאוסקאס, הביס את פאוק סלוניקי בליגה היוונית ומוכן לנסיעה לתל אביב. הכרטיסים למשחק ביוון אזלו

אחרי שבמהלך הקיץ הכריזו ראשי מועדון הכדורסל של אולימפיאקוס על מהפיכה כללית בסגל והנחיתו 13 שחקנים חדשים, ניתן כעת לומר בוודאות שהניתוח הצליח. האדומים של קזלאוסקאס דחקו למקום השלישי בבית 4 את מלאגה, שנחשבה לאחת הפייבוריטיות הגדולות העונה ביורוליג, והעפילו על חשבונה לשלב רבע הגמר, לראשונה מאז 2001. ההתרגשות בפיראוס שוברת שיאים וכמה שעות לאחר שהוצאו למכירה אלפי כרטיסים למשחק הגומלין נגד מכבי, שיתקיים ביום חמישי, כולם אזלו. היכל השלום והאחווה יהיה מלא לחלוטין, והספסרים היוונים מחככים ידיים בהנאה.

מבחינה מקצועית, אולימפיאקוס נמצאת בכושר הטוב ביותר שלה העונה. לאחר ששחטה לפני יומיים את ז'לגיריס בקובנה, הגיע הערב תורה של פאוק סלוניקי. זה הסתיים ב-94:71 קליל, כשתיוס אדני ממשיך להפציץ עם 16 נק' באחוזים נהדרים וקווינסי לואיס מוסיף 15. סופוקליס סחורציאניטיס, שהספיק לבצע 5 עבירות ב-13 דק', התייחס למשחק הקרוב נגד הצהובים: "מכבי היא קבוצה גדולה. אנחנו מכבדים אותה, אבל לא מפחדים ממנה. גם לנו מגיע כבוד, ואני מאמין שהרווחנו אותו השנה. מכבי היא האלופה בשנתיים האחרונות ואם נצליח לעבור אותה זאת תהיה הצלחה עצומה. אנחנו יודעים שאסור לנו לחגוג ואנחנו ממשיכים לעבוד, כי הולך להיות שבוע קשה מאוד עם כמה משחקים קריטיים".

"עוד בתחילת העונה אמרתי שמכבי היא אחת הקבוצות הטובות באירופה", הוסיף המאמן יונאס קזלאוסקאס. "זו קבוצה שבנויה כדי לזכות ביורוליג, קבוצה שמשחקת נהדר ביד אליהו ובמשחקי החוץ. להיות שמונה הגדולות זה דבר גדול מבחינתנו, אבל אם הגענו עד לכאן, בטוח שננסה לעשות את הצעד הנוסף ולהגיע לפיינל פור. מכבי מכירה אותנו ואנחנו מכירים אותם, לא יהיו הפתעות, אבל את המשחקים הגדולים מנצחים הדברים הקטנים. אנחנו לא לחוצים. מהסדרה נגד מכבי אנחנו יכולים רק להרוויח, לא להפסיד, כי את שלנו כבר עשינו. נבוא לתל אביב ונשחק כמו קבוצה מגובשת, ונראה מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully