וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגזענות של אוהדי אינטר שוב מרימה ראש נגד זורו

2.4.2006 / 8:26

שחקן מסינה שוב ספג מאוהדי הנראזורי קללות בהפסד 3:0 של קבוצתו. שאר הנציגות באלופות מגמגמות: הפסד למילאן בלצ'ה, תיקו ליובה

המחזור ה-32 באיטליה נפתח אתמול (שבת) עם שני משחקים של המוליכות מול סוגרות הטבלה. למרות שעל הנייר היו אלה מפגשים קלים, מילאן נפלה בגדול, ויובה חילצה רק נקודה.

לצ'ה - מילאן 0:1

מילאן, שתפגוש השבוע את ליון בגומלין ליגת האלופות (0:0 במשחק הראשון), יצאה למפגש מול הלפני אחרונה, לצ'ה, וחזרה מנוצחת. קונאן כבש את שער הניצחון בדקה ה-54.

טרביזו - יובנטוס 0:0

הקבוצה החלשה באיטליה הצליחה להוציא נקודה מהגברת הזקנה. כמה ימים לפני הגומלין מול ארסנל (2:0 במשחק הראשון), יש לקאפלו לא מעט כאבי ראש.

אינטר - מסינה 0:3

אינטר צימקה את הפער ממילאן במקום השני לשתי נקודות עם ניצחון 0:3 על מסינה. סולארי בדקה ה-15, מרטינס בדקה ה=19 וסולארי בדקה ה-26 גמרו את הסיפור כבר במחצית הראשונה.

אלא שהמוקד במשחק היה מטר הקללות הגזעניות שהרעיפו אוהדי אינטר על מרק זורו. זורו, בלם מסינה, ספג קריאות גזעניות מאוהדי אינטר במפגש הקודם בין הקבוצות, ב-27 בנובמבר, ואיים לרדת מהמגרש. "אני לא שמח, בכלל לא", אמר זורו לאחר המשחק, "בכל פעם שאני משחק נגד אינטר יש איתם בעיות. בטרוויזו הריעו לי, ואני בסדר בכל מגרש אחר. זה רק הם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully