וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג'ג' ניצח בדרבי הישראלי ביוון

1.4.2006 / 21:06

הישראלי של אא"ק אתונה קלע 9 בניצחון של אא"ק 74:81 על אפולון של ליובין. ניצחונות גם לאולימפיאקוס ולאפיק ניסים באוקראינה

זה כבר קרה השנה כמה פעמים בליגה היוונית, אבל הערב (שבת) נפגשו לראשונה דרור חג'ג' וליאור ליובין לדרבי ישראלי בליגה היוונית. חג'ג' ואא"ק ניצחו 74:81 והישראלי של האתונאים תרם 9 נקודות ו-5 אסיסטים. ליאור ליובין שותף למשך 13 דקות, אבל סיים ללא נקודות כשרשם נסיון אחד בלבד לקליעה מהשדה. מיכאליס פלקאנוס הוביל את קלעי אא"ק עם 20 נקודות.

אולימפיאקוס, יריבתה של מכבי ת"א ביום שלישי הקרוב ביורוליג, רשמה חזרה גנרלית מוצלחת כשהביסה את פאוק סלוניקי 71:94. תיוס אדני הוביל את קלעי אולימפיאקוס עם 16 נקודות וקווינסי לואיס הוסיף 15. פנאתינייקוס, שעלתה גם היא למשחקי ההצלבה ביורוליג, ניצחה בחוץ את לאריסה 61:79 ושמרה על מקומה הראשון. דיאן טומאשביץ' הצטיין עם 11 נקודות ו-11 ריבאונדים בפאו.

בתום המחזור ה-21 בליגה היוונית, אא"ק אתונה מדורגת במקום השישי ואילו אפולון פטראס מדורגת עשירית. פנאתינייקוס מובילה ואולימפיאקוס דולקת אחריה.

אדריאטית: ניצחון לאולימפיה והלפרין

אולימפיה לובליאנה ויותם הלפרין רשמו הערב ניצחון 70:75 על ק.ק זאגרב בליגה האדריאטית, אבל זה לא יעזור להם להעפיל לפלייאוף השנה. הלפרין שותף במשך 39 דקות וסיים עם 14 נקודות, 3 ריבאונדים ו-3 חטיפות.

לאשקו, קבוצתו של אורי יצחקי, שמדורגת אחרונה בליגה, ניצחה בחוץ את שירוקי הבוסנית 85:87. יצחקי, שהחלים לאחרונה מפציעה, לא שותף.

באוקראינה, בי.סי קייב של אפיק ניסים שמתכוננת לפיינל פור של היורוקאפ, ניצחה את סומיכיפרום 92:105. ניסים סיים עם 5 נקודות ו-4 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully