וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יכול להיות שאנגליה מתעוררת?

1.4.2006 / 19:25

השדים ניצחו בבולטון, ואחרי ה-0:0 של צ'לסי בברמינגהאם הפער בפיסגה עומד על 7. ארסנל - אסטון וילה 0:5, ווסט ברום - ליברפול 2:0

מנצ'סטר יונייטד עשתה צעד גדול בדרך לסיום העונה במקום השני, אחרי שניצחה במשחק חוץ קשה את בולטון של טל בן חיים. צ'לסי הצליחה להוציא נקודה בלבד במשחק החוץ בברמינגהאם וכעת התואר שלה נראה בטוח הרבה פחות, כשהפער בפיסגה עומד על 7. בהמשך תשחק ליברפול מול ווסט ברומיץ'.

ברמינגהאם - צ'לסי 0:0

ברמינגהאם חילצה נקודה שלא נלקחה בחשבון במאבקי התחתית שלה, כשסיימה בביתה בתיקו מאופס עם המוליכה והאלופה צ'לסי. ברמינגהאם אפילו הגיעה לשלושה מצבים טובים במחצית הראשונה, אבל לא הצליחה להכניע את פטר צ'ך. צ'לסי ממשיכה עם היכולת הלא משכנעת שלה מהתקופה האחרונה.

בולטון - מנצ'סטר יונייטד 2:1

טל בן חיים פתח בהרכב הוונדררס שעלו ליתרון בדקה ה-26 מרגלי קווין דייויס. לואיס סאהה, שפתח במקומו של רוד ואן ניסטלרוי עשה את השוויון בדקה ה-33. במחצית השניה פרגוסון עבר לשחק עם 3 חלוצים וקיבל את שער הניצחון מרגלי ואן ניסטלרוי בדקה ה-78, שכובש פעמיים תוך 4 ימים. מנצ'סטר שומרת על המקום השני, בולטון עם הפסד שני רצוף מאבדת גובה במאבק על אירופה.

ארסנל - אסטון וילה 0:5

ארסנל ממשיכה במומנטום המצוין שלה, הפעם על אסטון וילה האומללה. אדבאיור בדקה ה-19, הנרי בצמד (25, 46), ואן פרסי (72), ודיאבי (80) אותתו ליובנטוס כי הם מוכנים לגומלין.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

ווסט ברומיץ' - ליברפול 2:0

ליברפול נשארה קרובה למנצ'סטר יונייטד אחרי ניצחון חוץ בברמינגהאם. רובי פאולר בדקה ה-7 וג'יבריל סיסה בדקה ה-38 נתנו לבניטז את הנקודות. ברומיץ' מסתבכת בתחתית.

ניוקאסל - טוטנהאם 1:3

גם התרנגולים ספגו הפסד. בוייר בדקה השלישית, שולה אמאובי בדקה ה-25, ושירר בפנדל בדקה ה-30 הביאו למגפייז סוף סוף ניצחון. רובי קין צימק בדקה ה-19.

יתר התוצאות:

אברטון - סנדרלנד 2:2
לאברטון: עוסמן 5, מקפאדן 26. לסנרלנד: סטיד 16, דלאפ 80.

פולהאם - פורטסמות 3:1
לפולהאם: מלבראנק 10. לפומפי: אוניל 1, 62, לואה לואה 24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully