וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד, אבל מה עוד?

2.4.2006 / 21:50

ברקוביץ' כבש מהנקודה הלבנה, אבל קולאוטי הישווה ומכבי ת"א הסתפקה ב-1:1 מול חיפה. דריקס: "נקבל החלטות תוך עשרה ימים"

ביום הולדתו ה-34 היה [[אייל ברקוביץ']] קרוב לנקמה כפולה על קבוצת נעוריו מכבי חיפה, ונשיאה [[יעקב שחר]]. הפנדל שלו בדקה ה-27 העלה את מכבי ת"א ליתרון שהחזיק כמעט עד המחצית, אז דאג רוברטו קולאוטי לאזן את התוצאה.

כרגיל במפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות (כולם זוכרים את ההרחקה של ארבייטמן מהמפגש הראשון), גם המשחק הזה היה חם, והתאפיין בכניסות חזקות, הרבה צהובים, ואדום אחד לאבי יחיאל. העצבים גלשו גם לקוים, שם נרשמה תקרית קטנה בין טון קאנן ורוני לוי סביב הרחקתו של יחיאל.

אחרי שמכבי נשארה ב-10 שחקנים, השתלטו החיפאים על המגרש והיו קרובים לשער הניצחון, אבל יום מצוין של לירן שטראובר השאיר נקודה מכובדת בבלומפילד. חיפה ממשיכה להתקדם לעבר התואר, מכבי שוב מתעוררת ומגינה על הכבוד במשחקים גדולים.

מהלך המשחק

דקה 6: קרן למכבי חיפה. הכדור ננגח ומיכאל זנדברג בעט מתוך הרחבה מעל השער.

דקה 8: יובל שפונגין ניסה בעיטה מרחוק, דוידוביץ' הדף.

דקה 27: גול! דמיטרדזה נשלח לרחבה והוכשל על ידי מגרלשווילי. אייל ברקוביץ' בעט את הפנדל פנימה, 0:1 מכבי ת"א.

דקה 29: רפאלוב חדר לרחבה ומסר כדור רוחב לבוקולי, שבעט חלש החוצה.

דקה 40: גול! מהלך מצוין של מכבי חיפה. סבן מסר למרכז, טל המשיך בנגיעה לקולאוטי, שבעט מצוין מול שטראובר לפינה הרחוקה, 1:1.

דקה 53: אבי יחיאל נכנס מאחור ברוברטו קולאוטי והורחק בצהוב שני.

דקה 73: זנדברג קיבל כדור מצוין ברחבה והעביר רוחב. אף שחקן ירוק לא נמצא שם בשביל להמשיך פנימה.

דקה 79: זנדברג קיבל כדור יפה מבוקולי, עצר על הברך ובעט מצוין. שטראובר התעופף והדף לקרן.

דקה 80: זנדברג בועט שטוח מ-20 מטרים, שטראובר שוב במקום.

דקה 87: מתפרצת של חיפה. מגרלשוילי חדר לרחבה ובעט חזק, שפונגין מציל בגופו.

הרכבים:

מכבי ת"א: לירן שטראובר, יובל שפונגין, אבי יחיאל, אלווין בג'ירי, יקיר שינה (סאלם אבו סיאם 73), ליאור ז'אן, לירן כהן, ארז מסיקה, אייל ברקוביץ', אופיר חיים (ז'וז'ה דוארטה 75), גיורגי דמיטרדזה (משה מישאלוף 57)

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', קלמי סבן, רפאל אולארה, אלון חרזי, חיים מגרלשוילי, חאבייר דירסאו, עידן טל, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב (עדן בן בסט 57), מיכאל זנדברג, רוברטו קולאוטי.

רוני לוי על קאנן: "חוצפה. מלמדים אותנו איך להתנהג"

עידן טל: "לא היינו מספיק חדים בחלק ההתקפי. יותר מדי רוחב, קצב איטי והיה חסר לנו משהו. הם הסתגרו וזה הקשה עלינו. היינו צריכים לעשות את הפעולות יותר מהר ויותר משכנע. המחצית השניה היתה יותר מדי רגועה".

רוני לוי: "צריך לתת קרדיט לשטראובר שלקח כמה גולים. יש משחקים כאלה שלא הולך"

טון קאנן: "אם משחקים חצי שעה עם 10 שחקנים ומוציא נקודה אפשר להיות מרוצים. נצנו מלחמה, וחבל שקיבלנו את הכרטיס האדום כי היתה לי הרגשה שנוכל לנצח. מחמאות לאוהדים, שתמכו בנו למרות החודש הקשה, ולשחקנים".

במהלך המשחק אירעה תקרית בין שני המאמנים. רוני לוי צעק לשופט בוחבוט לאחר הגלישה של אבי יחיאל להוציא לשחקן צהוב. בוחבוט אכן עשה כך, ויחיאל הורחק בצהוב שני. איל ברקוביץ' זעם על ההערה של לוי וצעק לעברו: "למה אתה מחמם?". גם טון קאנן לא נשאר אדיש, ועשה את כל הדרך אל הספסל של לוי בשביל לומר לו את דעתו. על התקרית בין שניהם, אמרו המאמנים: "לא מבין את החוצפה הזו", אמר רוני לוי, "שהם באים החוצפנים האלה ומנסים ללמד אותנו להתנהג".

"לא הייתי גס רוח, ואם פגעתי בו אני מצטער", הגיב קאנן. "אני ג'נטלמן והוא יודע את זה. זה עניין בין קולגות, אני מכבד אותו מאוד, ורציתי שייתן לנו לשחק כדורגל. מחר הוא יבין שהייתי בסדר".

מנכ"ל מכבי ת"א, אלי דריקס, התייחס לראשונה להכנות הקבוצה לעונה הבאה: "לוני בעיקר, וגם אני, עוסקים בכמה מישורים להכין את הקבוצה לעונה הבאה, כדי להעמיד קבוצה ראויה. תוך 10 ימים נקבל החלטות. אי אפשר להגיד שלא השקענו השנה. זה לא הצליח, ובאיזשהו מקום גם נכשלנו. זה לא מה שהיינו רוצים לראות.

"נהיה שלמים עם המאמן שלנו, וזה לא אומר שקאנן לא יהיה המאמן גם בעונה הבאה. לוני אמר שהוא לא רוצה למכור את המועדון, ואני מברך על כך, כי חשוב שאנשים כמוהו יהיו בכדורגל, אבל הוא בהחלט מחפש מקורות פיננסיים נוספים. גם אם כאלו לא יימצאו, נדע איך להתמודד עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully