וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקבוקי תבערה על ביתו של לוני

ניר איסקוב

1.4.2006 / 12:22

אלמונים יידו שני בקבוקי תבערה לעבר ביתו של הבעלים של מכבי ת"א, שאמר: "אסור שתגובה מסוג זה תרתיע". האוהדים: "מעשה נבזי"

שני בקבוקי תבערה הושלכו הלילה (בין שישי לשבת) לעבר ביתו של הבעלים של מכבי ת"א לוני הרציקוביץ', אך למרבה המזל הם לא התלקחו ולא נגרם נזק.

האירוע החמור התרחש בסביבות השעה 1.50 בלילה, הרציקוביץ' שמע קול פיצוץ, יצא לחצר ביתו וגילה את שאירות בקבוקי התבערה. הוא מיהר להזעיק את המשטרה, ולמקום הגיעו אנשי הזיהוי הפלילי, שפתחו בחקירה בנושא. לא ברור אם המיידים הם אוהדי מכבי ת"א כביכול, המתנגדים להמשך פעילותו של הרציקוביץ' במועדון.

הרציקוביץ' מסר את תגובתו לאתר הרשמי של מכבי ת"א: "האירוע שארע בלילה הוא מעשה שלא יעשה, מעשה חמור. מקום אלו שנהגו כך הוא בבית הסוהר. הגורמים שעוסקים בחקיקה ובעיקר מערכת שיפוט, כאשר נתקלים בארועי אלימות בכלל ובספורט בפרט, צריכים להעניש את האשמים בחומרה כדי שתופעות כאלו לא יחזרו וייגמרו לאלתר.

"אני מקווה שמשטרת ישראל תתפוס את האחראים ותכניס אותם לבית סוהר, כך שאחרים יחשבו טוב טוב לפני שיעשה מעשים דומים, כי הם ידעו שמערכת הענישה תעניש אותם. המערכת עצמה וסביבתה צריכה לתפוס את עצמה בידיים. הרבה שמועות ודיסאינפורמציה מועברות באופן שיטתי לצורך איזושהי ביקורת, ואחרים מפרשים אותה ואת הדברים לא נכון.

"כמויות ההסתה גדולות, ויוצרות בעיה בקרב אנשים עם סף עכבה נמוך. אלו מתרגמים את הדברים לא נכון, ובסופו של דבר מייצרים ארועים עם פוטנציאל נזק גדול מאוד שקשה לתקן אותו אחר כך. מה שחשוב כרגע מבחינת המועדון הוא חזרה לתלם, גם במשחק הנוער היום בצהריים וגם במשחק הקבוצה הבוגרת מול חיפה בראשון.

"אסור שתגובה מסוג זה תרתיע אותנו. חלק מהתפקיד שלנו זה לשים בצד איומים ומעשים פסולים, לא ניתן יד ולא נוותר לנוכח פעולות כאלה. אני סומך על משטרת ישראל שתמצא את מי שאשם בזה. אני משוכנע שאוהדי הכדורגל ייקחו עצמם בידיים, יעמדו מאחורי המועדון ויתמכו בו לאורך זמן".

דוברת מכבי ת"א, טלי לייבוביץ', הוסיפה: "אם זה קשור לספורט, אז יש כאן חצייה של כל הקווים האדומים. חייבים לעצור את האלימות הזו".

הקפטן אבי נמני, הביע זעזוע: "זה מעשה בלתי נסלח. צריך לעשות מאמץ עילאי כדי לתפוס את האחראים, והעונש צריך להיות חסר תקדים".

ראשי ארגוני האוהדים גינו בתוקף את המעשה: "סיכון חי אדם שם את הכדורגל במקום האחרון בחיים. אנחנו רוצים להאמין שאין אוהד שיעשה דבר כזה. אנחנו מאחלים בריאות ללוני ולמשפחתו, מגנים את המעשה הנבזי. אנחנו לא שוללים את האפשרות שמדובר בהתנהגות עבריינית ופלילית מצד גורמים עבריינים שנשלחים על ידי גופים עסקיים המתחרים בלוני. אנחנו בהלם, בחיים לא היה דבר כזה במכבי ת"א. זה מכתים את שם המועדון. לוני בן אדם חזק, ולא מעשים כאלו יגרמו לו למכור את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully