וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניה, עוד לא נגמר

1.4.2006 / 20:52

איבזיטו אוגבונה כבש בדקה ה-90 את שער הניצחון מול בני יהודה, הציל את הדרבי התל אביבי והחזיר את הפועל למקום השני

עד הדקה ה-90, בהפועל ת"א יכלו רק לברך על התוצאה המפתיעה שהגיעה מטדי, שם הפסידה בית"ר ירושלים להפועל כפ"ס. האדומים כבר השלימו עם תיקו 0:0 מאכזב מול בני יהודה בדרבי התל אביבי הקטן, אלא שאיבזיטו אוגבונה חשב אחרת. הניגרי שנכנס כמחליף בדקה ה-63, חיכה בדיוק 30 דקות ובתוך תוספת הזמן כבש שער מרהיב במבצע אישי מרשים, כדי להקפיץ את האוהדים המסורים באמת (2,000) בלבד, שהגיעו לקרב על היוקרה.

הפועל ת"א חזרה למקום השני ופתחה פער של שתי נקודות על בית"ר ירושלים. בני יהודה, שרוצה אירופה, נותרה במקום הרביעי ותקווה שמכבי ת"א לא תוציא נקודות ממכבי חיפה, מה שיכול מאוד לסכן אותה.

מהלך המשחק

דקה 3 - אנטבי מוסר כדור רוחב, עומר פרץ מגיע טוב אבל בועט החוצה.

דקה 10 - עומר פרץ כובש שער להפועל ת"א, אבל השופט פוסל אותו בטענה לעבירה מוקדמת של אליניב ברדה.

דקה 17 - וינסנט אניימה לא יוצא טוב לכדור קרן של הפועל ת"א, אבל בני יהודה ניצלת במזל.

דקה 25 - אליניב משתחרר למצב בעיטה מקרוב, אבל מחמיץ.

דקה 33 - הזדמנות נוספת להפועל ת"א. ברדה שולח כדור לגילי ורמוט שנמצא במרכז הרחבה וזה בועט לשער, אלא שאניימה מזנק מצויין והודף.

דקה 44 - הזדמנות להפועל ת"א. ואליד באדיר מגביה כדור למרכז הרחבה, אליניב ברדה נוגח ואניימה הודף לקרן.

דקה 45 - הזדמנות נוספת להפועל ת"א. עומר פרץ מגיע לכדור נוח 5 מטר מהשער, אבל מחמיץ ברשלנות מול אניימה.

דקה 50 - לצד ההצלות של אניימה, השוער הניגרי ביצע לא מעט טעויות. הפעם הוא איבד את עצמו ברחבה, עומר פרץ שלח כדור לברדה שניסה לכבוש מקרוב, אלא שראובן עובד הציל מהקו.

דקה 51 - כדור חופשי טוב של אסי בלדוט, שביט אלימלך הודף לקרן.

דקה 73 - משה ביטון בועט מקרוב חלש לכיוון המסגרת ושביט אלימלך עוצר.

דקה 90 - גול! יגאל אנטבי פורץ קדימה ושולח כדור שמאלה לאוגבונה, שעושה הטעייה ובועט מאלכסון פנימה. 0:1 להפועל ת"א.

הרכב הפועל ת"א: שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל, טל חן, שמעון גרשון, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, שי אבוטבול, ברוך דגו, גילי ורמוט, עומר פרץ, אליניב ברדה (איבזיטו אוגבונה, 63).

הרכב בני יהודה: וינסנט אניימה, איציק עזוז, יאיר אזולאי, יניב אלול, רוני גפני, הרוויה קובאצ'ביץ' (מוטי ששון, 89), אימורו לוקמן, קובי דג'אני, אסי בלדוט (אלי ביטון, 79), ראובן עובד, משה ביטון.

קשטן: "קיבלתי הצעה ממועדון גדול באירופה"

מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, אמר בסיום: "זה הכי מתסכל בעולם. אם אתה סופג, אז כנראה שמגיע לך. וינסנט היה טוב היום, אבל זה לא עוזר לנו. אנחנו במקום הרביעי כי שלוש הראשונות יותר טובות מאיתנו, ואנחנו יותר טובים מהשאר. אין שום נתק ביני לבין חזי מגן ומשה דמאיו. אנחנו נפגשים כל יום, כמעט כל היום, אז בוא לא נייחס חשיבות לשמועות. בני יהודה הרבה יותר חשובה מניצן שירזי".

מאמן הפועל ת"א, דרור קשטן: "עוד לא הבטחנו מקום באירופה, אבל עשינו צעד וחצי בדרך לשם. עם פער של 10 נקודות, יהיה קשה להדביק את הפועל ת"א. כייף לחזור למקום השני, כפי שהיינו רוב השנה. ניצחנו בדקה ה-90, למרות ששלטנו ברוב דקות המשחק, למעט 10 דקות. במחצית הראשונה היינו צריכים להבקיע לפחות 4 שערים. לגבי המשחק הקרוב, דרבי זה דרבי, יש יריבות ספורטיבית ומאבק על יוקרה, לא משנה היכן שתי הקבוצות נמצאות בטבלה".

באווירת 1 באפריל, התלוצץ קשטן: "יכול להיות שתפקידי כמאמן הנבחרת נמצא בסימן שאלה. קיבלתי הצעה מאוד מפתה ממועדון גדול באירופה, ואני שוקל אותה בכובד ראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully