וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היום נכנסנו לליגה"

רומן רוזנבלט

1.4.2006 / 18:36

למרות התיקו 1:1 מול מכבי נתניה, שייע פייגנבוים אופטימי ומאמין שניצחון הליגה הראשון בבני סכנין לא יאחר לבוא

שני פנדלים, אינספור קרנות, הגנות שלא תיפקדו ושני גולים בלבד. זו התפוקה של המשחק בין מכבי נתניה לבני סכנין, שהיה צריך להסתיים בתוצאה גבוהה בהרבה מתיקו 1:1. עבור ראובן עטר ומכבי נתניה מדובר בהישג לא רע, בהתחשב בעובדה שהקבוצה נמצאת במקום בטוח בליגה, בעוד שסכנין נלחמת על חייה. שייע פייגנבוים עדיין לא השיג ניצחון בליגת העל, אבל מצד שני, אי אפשר לבוא אליו בטענות אחרי נקודה מול מכבי ת"א ועוד נקודה בחוץ מול נתניה. כל עוד נצרת עילית ממשיכה להפסיד, סכנין שומרת על מרחק סביר מהמקום המוביל להינצלות.

המחצית הראשונה הייתה שייכת לשוערים. זה התחיל באבי פרץ שעצר פנדל של עבאס סואן והסתיים במאיר כהן, שלא נבהל בעיטת עונשים מ-11 מטרים של פפי קימוטו. זה היה יכול להיות יום מצויין עבור אבי פרץ, אלא ששוערה של נתניה ביצע טעות גורלית בדקה ה-69, יצא רחוק מדי מהשער ואיפשר לעבאס סואן לכבוש את השיוויון מ-35 מטר. פפי קימוטו הציל את היום שלו, עם שער היתרון למכבי נתניה בדקה ה-10.

בני סכנין יכולה הייתה להתקרב עד כדי נקודה אחת בלבד להפועל נצרת עילית, שהפסידה ביום שישי להפועל פ"ת. בעקבות התיקו, היא רחוקה ממנה ב-3 נקודות, הפרש שיוכל להימחק אם סכנין תשיג 3 נקודות בבית, במחזור הבא מול אשדוד.

ועוד כמה עניינים באיצטדיון הקופסא: אחרי הקריאות באתרי האוהדים של מכבי נתניה לרגיעה בגזרת מסודי, הקהל במגרש קיבל את השחקן בצורה מעורבת. כ-20 אוהדים המשיכו עם קריאות הגנאי לעברו של הקונגולזי ואילו חלק אחר של הקהל הניף שלטים בעד השחקן שאף הגיע במהלך החימום ללחוץ ידים לתומכיו. הקהל המשיך גם היום לקלל את יו"ר הקבוצה , אשר אלון, מיד עם כניסתו למתחם האיצטדיון, אך הענין נשכח במהלך המשחק.

בסיום המשחק כמעט והתפתח עימות בין מגן בני סכנין שוקי נגר לבין הקהל הנתניתי, שקילל את נגר. המגן לא נשאר חייב וסימן בידו לקהל שיהיה בשקט. לפני שהעניין התחמם הכניסו שאר השחקנים שירדו מן המגרש את נגר לחדרי ההלבשה.

מהלך המשחק

דקה 2 - אסי בן מוחא מכשיל את יניב אברג'יל ברחבה. מאיר לוי פוסק פנדל, אבל אבי פורץ הודף את הבעיטה של עבאס סואן.

דקה 4 - הזדמנות לנתניה. אוקוצ'ה משתלט על כדור עומק, אבל בועט מקרוב מעל לשער.

דקה 10 - גול! אלן מסודי מגביה כדור חופשי למכבי נתניה ופפי קימוטו מסיט אותו מקרוב לתוך השער.

דקה 13 - אלן מסודי במבצע אישי מרשים, שולח כדור לעבדול ראזק, שמחמיץ מ-14 מטר.

דקה 23 - עופר טלקר מכשיל את יניב אברג'יל ברחבה, אבל מאיר לוי לא שורק לפנדל.

דקה 27 - הזדמנות מצויינת לסכנין. יניב אברג'יל משתלט על כדור ובועט מהאוויר מ-18 מטר, אבי פרץ הודף.

דקה 45 - מאיר לוי פוסק פנדל לזכות נתניה לאחר ששוקי נגר נוגע בכדור בידו ברחבה. מאיר כהן הודף קדימה את הפנדל של קימוטו, שמשתלט על הריבאונד, אבל מחמיץ ברשלנות מקרוב מול שער ריק.

דקה 55 - מתפרצת לסכנין. אחמד קסום מקדים את אבי פרץ, אבל מחמיץ.

דקה 67 - גול! בעיטה חופשית לבני סכנין מ-35 מטר. עבאס סואן מנצל את מיקומו הגרוע של אבי פרץ ומקשית לתוך הרשת. סכנין משווה ל-1:1.

דקה 69 - פפי קימוטו משתלט על כדור עומק של אלן מסודי, אבל מחמיץ מקרוב.

דקה 72 - עבאס סואן יכול לעשות מהפך, אבל כדור שלו מ-16 מטר עובר ליד הקורה.

דקה 90 - קרן לסכנין מימין, גבע ברקאי עולה מצויין ונוגח לקורה.

הרכב מכבי נתניה: אבי פרץ, עופר טלקר, אסי בן מוחא, דקל קינן, אסי וסיהון, אובודה אוקוצ'ה (שלומי אדרי, 80), לאונרד קרופניק (גיא טוביאק, 74), אלן מסודי, איברהים עבדול ראזק, אמיר טגה, פפי קימוטו.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עבד ראבח, גבע ברקאי, אלירן חודידה, שוקי נגר, סאלח חסארמה, עבאס סואן, אדריאן פיטו (חאלד חלאיילה, 57), יניב אברג'יל (שאדי זבידאת, 82), אחמד קסום, פסקל קונדופוני.

"אמרתי לשחקנים שהם נראים כמו צבים"

מאמן בני סכנין, שייע פיגנבוים אמר בסיום: "לא כל אחד היה מגיע למועדון קטן עם בעיות תקציביות ומנסה לעשות דברים, זו לא חכמה במועדונים עם כסף גדול. היום למעשה נכנסו לליגה, ואני מקוה שעם כל השיפורים שאנחנו עושים נצליח במשימת ההישארות. לכן שיחקתי על כל הקופה ובאתי במטרה לנצח ולראיה עליתי עם ארבעה חלוצים. בנוגע למה שקרה על המגרש, המשחק הזה יכל להתפתח אחרת במידה והיינו מבקיעים את בעיטת העונשין מ-11 מטרים, אחריה הייתה ירידה אצלינו ואילו בנתניה קיבלו מוטיבציה. במחצית השניה שלטנו אבסולטית במגרש ולקראת הסוף היתה חסרה לנו טיפת מזל. אני מאוכזב שלא ניצחנו , אבל גם הנקודה חשובה".

לגבי החילוף המוקדם של פיטו, הגיב פיגנבוים: "פיטו הוא שחקן ענק, אבל טוב לכדרורים. עד היום זה לא הביא לנו שער או בישול".

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר: "אני מאוכזב מאוד. במחצית הראשונה שלטנו והיינו צריכים לרדת למחצית ביתרון של שלושה או ארבעה שערים. במחצית השניה שיחקנו רע, הורדנו הילוך,
אמרתי לשחקנים שהם נראו כמו צבים. במשחקים כאלה אפשר גם להפסיד. בנוגע לבעיטת העונשין של קימוטו , הוא בעט כי באימונים הוא בדרך כלל טוב בבעיטות עונשין."

בנוגע לטעות של אבי פרץ בשער השיויון של סכנין אמר עטר: "אבי שחקן מצויין, עצר פנדל במחצית ראשונה. הוא יצא לא טוב, אבל דברים כאלה קורים, זה הכדורגל". כנשאל אודות טל בנין, השיב: "הברך שלו נראתה טוב יותר לקראת סוף השבוע, אך לצעירנו כבר ביום חמישי הוא החל להרגיש לא טוב, והיום הוא שוכב בבית עם חום גבוה ושפעת". עטר סיכם: "המשחקים שנותרו לנו הם על שיפור המיקום בטבלה , אנחנו לא נאבקים נגד ירידה וזה לא מהיום. שבוע הבא יש לנו את מכבי חיפה ולמרות הסגל הקצר שוצר בשל פציעות ומחלות נדע להתכונן אליו כמו שצריך".

מגן מכבי נתניה, עופר טלקר: "המשחק הזה היה דומה מאוד למשחק מול הפועל פתח תקוה לפני שבועיים. שלטנו במשחק והיינו צריכים לגמור אותו כבר במחצית הראשונה ובסוף שוב לא ניצחנו בבית. אני מקוה שבסדרת המשחקים הקשה שיש לנו מול הגדולות ניקח נקודות, דוקא במקומות שלא מצפים מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully