וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר נשאר בנצרת עילית

יצחק סולומון

1.4.2006 / 16:19

פגישה עם הבעלים סללה את המשך דרכו של המאמן. גורם בקבוצה: " עכשיו גם אם נחטוף שישייה אף אחד לא יוכל לבוא בטענות לאיוניר"

פגישה ממושכת בביתו של הספונסר אבשלום נוריאל, סללה בשבת לפני הצהריים את המשך דרכו של מוטי איוניר בהפועל נצרת עילית. אתמול החליט איוניר לקחת אחריות בעקבות הפסד הבית להפועל פתח תקווה (1:0), ושוכנע על ידי המנכ"ל, יניב כהן, להמתין 24 שעות בטרם יודיע על החלטתו להתפטר.

בפגישה אמר המאמן כי הוא מבקש לקחת אחריות בעקבות המצב הקשה אליו הקבוצה נקלעה. איווניר אמר כי אולי הזעזוע של חילופי מאמנים יעבוד והקבוצה תישאר בליגה. איווניר חזר והדגיש כי הוא עושה את המהלך משום שהוא אוהב את המועדון. אבשלום נוריאל דחה בתוקף את ההצעה, אמר למאמן כי הוא לא רואה בו האשם במצב הקבוצה וכי האחריות היא אך ורק על השחקנים. נוריאל נתן לאיווניר גיבוי מלא ואפילו הורה לו להתחיל בהכנות לעונה הבאה, בתקווה שזה יהיה בליגת העל.

דובר הקבוצה, רוני ליקוורניק, הוציא הודעה לעיתונות לפיה "בתום פגישה ממושכת בין אבשלום נוריאל למוטי איווניר, יושרו ההדורים ואיווניר קיבל גיבוי מלא, להמשיך להנהיג את המועדון עד סיום העונה, ובמקביל לפתוח בהכנות לעונה הבאה".

גורם בכיר בנצרת עילית, אמר כי המנצח הגדול בעקבות הסערה במועדון הוא המאמן, מוטי איווניר. "עכשיו גם אם יחטפו שישייה בשבוע הבא בפתח תקווה, ושמינייה עוד שבועיים בקרב התחתית נגד סכנין, אף אחד לא יוכל לבוא בטענות לאיווניר, כי הוא תמיד יוכל לנפנף בזה שהוא רצה להתפטר, אבל ההנהלה לא נתנה לו ללכת".

קפטן הקבוצה, אבישי ז'אנו, שלא שיחק נגד הפועל פתח תקווה, אמר: "אני שמח שכל הפרשה הזו מאחורינו. השחקנים רצו את מוטי ואני שמח שהוא נשאר במועדון. עכשיו כולם צריכים לעזוב את השטויות ולהתרכז רק בהשארת המועדון בליגת העל".

"אנחנו בישלנו את הדייסה, ומוטי משלם את המחיר"

שחקנים בהפועל נצרת עילית קראו אתמול לאיווניר שלא להתפטר מתפקידו. "רק אנחנו אשמים במצב הקבוצה", אמרו חלק מהשחקנים. "איווניר מאמן מצויין. האימונים שלו מעולים ואם לקבוצה הזו יש סיכוי כלשהו להישאר בליגת העל, הרי שזה יכול לקרות רק עם מוטי איווניר", אמר שחקן בכיר. שחקן אחר אמר: "אנחנו בישלנו את הדייסה, ומוטי משלם את המחיר".

בנצרת עילית החלו אתמול להתעופף שמות של מועמדים אפשריים להחליפו. בין השמות שהועלו: לופא קדוש, אלישע לוי, אלי כהן, מומי זעפרן ואפילו שלמה שרף. המנכ"ל יניב כהן הבהיר: "לא ישבנו עם שום מאמן, לא דיברנו עם איש. מוטי הוא האופצייה הראשונה שלנו, ואני מקווה מאוד שהוא נרגע ויגיע למסקנה כי יש לו מחויבות להשאיר את המועדון הזה בליגת העל".

דובר המועדון, רוני ליקוורניק, אמר אתמול: "למוטי איווניר יש הרבה זכויות בהפועל נצרת עילית ולא רצינו שכך יסתיים הקשר שלו עם המועדון. איווניר הוא האיש ששם את המועדון על מפת הכדורגל הארצית ואף אחד לא יישכח לו את זה. אנחנו מקווים מאוד שאיווניר יירגע מאירועי אתמול, ויגיע למסקנה שאיתו ובכוחות משותפים אפשר להשאיר את הקבוצה בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully