וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת קרובה להישאר בליגה

יצחק סולומון, ידיעות הגליל, בשיתוף

31.3.2006 / 18:47

סלאלום ושער גדול של טוטו תמוז בדקה ה-52 הרחיק את הקבוצה 9 נקודות מהקו האדום. נצרת עילית הסתבכה עוד יותר בתחתית

הפועל פ"ת הופיעה למשחק החוץ מול הפועל נצרת עילית בהרכב חסר במיוחד. כמות הנעדרים בקבוצה הייתה כה גבוהה, שהמאמן ניר לוין נאלץ להסתפק בסגל של 17 שחקנים בלבד, אחד מהם הוא קשר נבחרת הנוער, שגיב כהן. אבל לוין לא צריך יותר מדי שחקנים, אלא בעיקר אחד - טוטו תמוז שמו. הישראלי הצעיר, שחזר מהרחקה, הבקיע שער גדול בדקה ה-52 אחרי פריצה מרשימה ממרכז המגרש והכריע את ההתמודדות החמה, שלא התעלתה לרמה גבוהה בשום שלב של 90 הדקות. הפעם הוא גם ידע איך לחגוג ולא פשט את החולצה.

הפער בין המלאבסים לבין בני סכנין שמתחת לקו האדום גדל כעת לתשע נקודות שלמות, בעוד נצרת עילית נותרה במרחק ארבע בלבד. בקבוצה הצפונית מתחילים להרגיש את הלחץ יותר ויותר. על פניו מביעים תמיכה במאמן מוטי איוניר, שככל הנראה איבד את קבוצתו אי שם בסאגת המעבר שלו למכבי ת"א, אבל ישנם לא מעט ספקות אם יש ביכולתו להציל את הקבוצה. הקהל, כצפוי, לא מגלה את אותה סבלנות, וקרא לקואץ' ללכת הביתה לכל אורך המחצית השנייה בשלל סוגי קללות.

אחרי הפיגור ניסה איוניר להכניס כמה שיותר חלוצים ולעורר את חוד ההתקפה האנמי שלו, אבל נצרת עילית לא הצליחה להיות מסוכנת, לא הגיעה להזדמנויות, ויצאה עם הפסד מוצדק.

אחרי שהסתגר ארוכות בחדר ההלבשה עם המנכ"ל יניב כהן, יצא איוניר והבהיר שאינו מתפטר כרגע, אך ייקח לעצמו 24 שעות כדי להחליט באופן סופי.


הרכבים:

נצרת עילית: רונן דהאן; אייל בן עמי, קובי נכטיילר, אלירן אלקיים, אשרף סולימן; חיים בנון, ולדימיר קוקול, שחר סימנטוב, גיירמו ישראלביץ'; מיסלאב קרוגלאן, איתי שכטר.

הפועל פתח תקוה: סילביה צ'בלינה; אורי אוזן, גל כהן, זאב חיימוביץ, דניאל היידמן; קוני ג'קרטה, עומר בוקסנבוים, יוסי שבחון, עידן סרור; אלנתן סלמי, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully