וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי: "אחליט על עתידי לפני המונדיאל"

31.3.2006 / 15:33

החדשות מצידו יגיעו בתום העונה: "השאיפות הספורטיביות יכריעו". פרגוסון תומך באלרדייס כמאמן אנגליה, סולשיאר יישאר במנצ'סטר

חלוץ ארסנל תיירי הנרי הודיע היום (שישי) כי יקבע היכן יהיה עתידו לפני גביע העולם הקרוב בגרמניה. התותחנים, כמובן, רוצים מאוד להשאיר את השחקן הגדול ביותר שאי פעם שיחק בשורותיהם, אבל לא מעט שמועות שולחות את הצרפתי בן ה-28 לברצלונה, כדי ליצור התקפה אימתנית לצידם של רונאלדיניו, סמואל אטו ולאונל מסי.

"בסוף העונה ולפני המונדיאל נצטרך כולנו להחליט", אמר. "אנשים מדברים על כסף, אבל כדאי שכולם יידעו שאני לא מעמיד את הנושא הכספי מעל המשחק עצמו. מה שיכריע יהיו השאיפות הספורטיביות שלי על הדשא, ותו לא".

כידוע, הנרי, שכבש את השער השני בניצחון 0:2 של ארסנל על יובנטוס במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות, הביע לא אחת את תסכולו מחוסר יכולתו של המועדון להתמודד עם אריות הכדורגל באירופה. הקבוצה מעולם לא העפילה לחצי גמר ליגת האלופות, דבר שעשוי להשתנות אם ישכילו חניכיו של ארסן ונגר לעמוד בלחץ בדלה אלפי ביום רביעי הקרוב.

"כל מי שאומר שהשמועות מפריעות לי צריך להסתכל מה אני עושה על המגרש", הוסיף. "אנחנו מדברים כרגע עם ההנהלה על החוזה, אבל יש הרבה דברים שעליהם עלינו לשוחח. הדבר החשוב ביותר הוא לסיים בין ארבע הראשונות בליגה, כי זה חשוב מאוד למועדון להמשיך ולהשתתף בליגת האלופות, כמו גם לנסות ולזכות בצ'מפיונס ליג".

"אם היה לנו, כמו צ'לסי, יתרון עצום בפסגה והיינו מחוץ לאירופה, אז אולי הייתי יכול להתחיל לחשוב על זה כבר עכשיו. אבל זה לא המצב. צריך להתרכז במטרה, ואולי נצליח סוף סוף לשים את ידינו על הגביע עם האוזניים הגדולות".

פרגוסון חושב שאלרדייס צריך להיות מאמן אנגליה

מאמן מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון תומך במינויו של סם אלרדייס למאמן נבחרת אנגליה בתום המונדיאל, אז יעזוב סוון יוראן אריקסון את התפקיד.

"לדעתי יש לו סיכוי גבוה מאוד להיות המאמן, בלי שום ספק", אמר פרגי לפני המפגש בין השתיים בשבת באצטדיון ריבוק. "יש לו ניסיון, ואי אפשר להתעלם מההצלחה שלו בבולטון. אם מחפשים מישהו שהצליח ברמת המועדונים, אז הוא אחד כזה".

בנושא הליגה עצמה, המאמן הסקוטי עדיין לא איבד תקווה להפתיע עם אליפות. הפער מצ'לסי עומד על 9, אבל האמונה עדיין נמצאת באולד טראפורד. "סוף השבוע הזה יהיה קריטי", הסביר. "הכדורגל מלא בדברים מופלאים ובהפתעות, ופשוט אי אפשר לדעת. אני רק רוצה להיות קרוב לצ'לסי היה ופתאום הם יתפרקו.

בחדשות נוספות מהיונייטד, אולה גנואר סולשיאר חתם על חוזה חדש, במקום זה שיפוג בתום העונה. הנורבגי הפופולרי, שהבקיע את שער הניצחון בגמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן בדקה ה-90, יישאר באולד טראפורד בשנתיים הבאות.

כזכור, פציעה בברך כמעט וסיימה לו את הקריירה, ובזמן הקאמבק הוא שבר עצם בלחי במשחק מילואים והושבת לשארית העונה. למרות זאת, פרגי נותן בו אמון, ורואה אותו משתלב בעתיד גם בצוות האימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully