וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה תאסור לבישת טייטס

31.3.2006 / 14:16

הנהלת ה-NBA תחוקק קוד לבוש שימנע את הטרנד האופנתי האחרון: הטייטס. אמארה סטודמאייר יעבור בדיקת ברכיים קריטית

טרנדים אופנתיים מאז ומתמיד אפיינו את שחקני ה-NBA והבדילו בין הדורות השונים של השחקנים, והעדכני שבהם הוא לבישת טייטס. כוכבים רבים נראו לאחרונה עוטים מכנסונים צמודים בעת המשחק, מתחת למכנסיים, והנהלת הליגה שלחה הודעה לכל הקבוצות עם הודעה על קוד לבוש חדש שמשמעו איסור לבישת הטייטס הנ"ל. אין תגובה רשמית בנושא, אך ברור כי בליגה לא אוהבים את המראה החדש, וכמו במקרה קוד הלבוש לביגוד מחוץ למגרש, גם כאן ישנו ניסיון להקנות לשחקנים מראה יותר מקצועני ופחות "סטריט".

אולם לא מעט שחקנים, ביניהם ג'רי סטאקהאוס, אנדרו בוגוט, ג'ו סמית' ואחרים, לובשים את הטייטס מסיבות רפואיות, מכיוון שהבד המהודק מחזיק היטב את שריריהם ומקטין את הסיכוי למתיחה. סטאקהאוס אף טען כי התקשר מיד לסטו ג'קסון, סגן נשיא ה-NBA, כדי להסביר לו את הסוגיה.

"זו תהיה טפשות להגיד שאני לובש את זה בגלל שזה נראה טוב", הסביר סטאקהאוס, שחקן שנמצא 11 שנה בליגה. "זה עליי גם באימונים סגורים לתקשורת".

בכל מקרה, נמסר כי עבור שחקנים מסוימים זה יהיה אפשרי, במידה שהם ישלחו לליגה בקשה רשמית מרופא הקבוצה. "הטייטס לוחצים על השרירים, וזה עוזר לזרימת הדם", הסביר רופא המאבריקס. "בייחוד לשחקנים שחוזרים מפציעה".

הצד השני של המטבע הוא ששמונה מתוך השחקנים שלובשים או לבשו את הטייטס, ביניהם קובי בריאנט, לברון ג'יימס ו-וינס קרטר, הם בעלי חוזה עם נייקי. החברה החלה לאחרונה למכור בחנויות שני סוגים של טייטס, אחד ב-35 דולר והשני ב-50. כך שייתכן כי לא מעט מהלובשים עושים זאת מהסיבות אותן הליגה לא אוהבת במיוחד, בניסיון ליצור אופנה חדשה שתכניס עוד כמה ג'ובות לכיסים השמנים של חברת הנעליים על חשבונם של צעירים שמעוניינים לחקות את אליליהם.

אמארה הולך לרופא

אמארה סטודמאייר אמור לעבור היום (שישי) בדיקה בברכיו, שתנסה לאבחן את מקור הנפיחות והכאבים שמהם סובל כוכבה של פיניקס סאנס. סטודמאייר, שהיה פצוע במשך תקופה ארוכה, חזר למגרשים, אבל הקאמבק שלו נמשך רק לשלושה משחקים בעקבות כאבים חוזרים ונשנים. "הוא מתוסכל", מספר המנהל שלו רודני רייס, "הוא כבר היה בטוח שהוא חוזר. הוא ניסה מעט להקדים את זה כדי לעזור לקבוצה וכדי לחזור מהר לכושר, אבל זו הייתה טעות".

רייס מספר כי הוא מאמין שאמארה יחזור עוד העונה וייקח חלק בפלייאוף, אבל הוסיף כי "כשאני רואה אותו נאבק בכאבים, אנחנו מבינים שעכשיו הוא צריך לנוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully