וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כואב לי ששיינפלד הוציא את הזוהר מראשון"

1.4.2006 / 22:25

הפועל ת"א ניצחה את מכבי ראשל"צ 73:88, אבל שאול אייזנברג העדיף להתרכז בשחקן עימו יש לו סיכסוך כספי. רוברטס קלע 31

אחרי ההפסד לאליצור אשקלון במחזור הקודם, הפועל ת"א חזרה למסלול הניצחונות אחרי 73:88 בבית על מכבי ראשל"צ, לה זה היה ההפסד השני ברציפות. ישראל שיינפלד שחזר לליגת העל אחרי שפתח את העונה בלאריסה היוונית, נראה חלוד מול קבוצתו לשעבר, ונראה שהוא צריך לעבור תקופת צינון בקבוצתו החדשה.

התל אביבים, ללא גילי מוסינזון הפצוע, רגילים ליציעים השוממים בהיכל נוקיה ופתחו בסערה מול הכתומים, שנראה כאילו שכחו את מהותם של מאבקי ליגת העל. ג'רון רוברטס היה מצויין והוביל את הקבוצה של בירנבוים ליתרון 8:16 ו-19:30 בסיום הרבע הראשון. ראשל"צ שיפרה את ההגנה בצורה משמעותית ברבע השני וצימקה ל-38:34, אבל בירנבוים ביצע את כל הפעולות הנכונות כדי לפתוח מחדש פער משמעותי, כולל פסק זמן חצי דקה להפסקה, ממנו חזרו שחקניו ותרמו עוד 4 נקודות, בדרך ליתרון 36:44 במחצית.

המגמה של המשחק המשיכה גם ברבע השלישי. ראשל"צ הצליחה להתקרב למארחים בכל פעם ולצמק עד פער של 6-8 נקודות, אלא שאז הפועל ת"א חזרה ליתרון דו ספרתי. כך הסתיים הרבע השלישי ביתרון 50:60 להפועל. ג'ון גילכריסט וראיין סידני היו רדומים יחסית בראשל"צ, מהצד השני הרב למיזאנה ורוג'ר פרינגטון עזרו לרוברטס לשמור על פער בטוח להפועל ת"א. בסופו של דבר הפועל ת"א ניצחה 73:88 ועשתה צעד משמעותי בדרך לפיינל פור.

קלעו להפועל ת"א: ג'רון רוברטס 31, רוג'ר פרינגטון 15 ו-12 ריבאונדים, מרכוס האטן (6 אסיסטים) והרב למיזאנה 14 כל אחד, איגור סימין 9, מושון יעקוסי וערן יצחק 2 כל אחד, ארז כץ 1.

קלעו לראשל"צ: עומר סניד 19, ראיין סידני 14, ג'ון גילכריסט 12, לי מתיוס 11, מאט מינוף 6, אור איתן 5, ישראל שיינפלד 4, אופיר פרחי 2.

אפי בירנבוים: אנחנו ממש חבורה שעובדת יום יום וקשה לנו מהרבה בחינות, אבל השחקנים שלי מגלים אופי פעם אחר פעם. החבר'ה שלנו מלאים באופי ענק. הם נותנים מעצמם 110 אחוז, הם מקשיבים ועושים את המקסימום. הליגה היא ארוכה ועם החבר'ה האלה כולל גילי כשיחזור, אנחנו נתכונן להכל".

ורד כהן מ"הארץ" מוסיפה שאול אייזנברג, יו"ר הפועל ת"א, לא שכח לעקוץ את שיינפלד בסיום: "כואב לי על כך שבתקופה כל כך קצרה שיינפלד הוציא את הזוהר מראשון והם הפכו לקבוצה אפורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully