וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ברזילאים, תיקו אחד

31.3.2006 / 23:55

רונאלדיניו העלה את בארסה ליתרון מהנקודה הלבנה, רונאלדו עשה את השוויון, ורוברטו קרלוס הורחק. 1:1 בסופר קלאסיקו של ספרד

ברצלונה אירחה הערב (שבת) את ריאל מדריד לסופר קלאסיקו של ספרד במסגרת המחזור ה-31 בליגה הספרדית. בעקבות חלוקת הנקודות נשמע פער 11 הנקודות בין הקבוצות, שהוא אגב הפער הגדול ביותר בין יריבה אחת למשנה ב-18 השנים האחרונות של הסופר קלאסיקו.

ברצלונה - ריאל מדריד 1:1



למרות עונה מאכזבת נוספת של ריאל, העניין סביב המשחק עדיין היה עצום. כמה ימים לפני המפגש מול בנפיקה ברבע גמר ליגת האלופות רצתה ברצלונה לנצח את היריבה המרה ביותר שלה, ריאל מדריד. בסיום היא הסתפקה בנקודה, והפער בין השתיים נשאר על 11 נקודות.

המחצית הראשונה סיפקה את כל הדרמות שאפשר היה לבקש מהמשחק. בדקה השלישית ואן בומל כבר הגיע למצב כיבוש אבל נעצר אצל קסיאס. השוער הספרדי הציל את ריאל גם מול פריצה של אטו בדקה ה-12. השער הראשון הגיע בדקה ה-18. ואן בומל הגיע לכדור אבוד ברחבה וצלל אחרי תיקול עם רוברטו קרלוס. השופט קנה את ההצגה ושרק לפנדל, אותו בעט רונאלדיניו פנימה.

בארסה המשיכה ללחוץ, ובדקה ה-25 מצא את עצמו רוברטו קרלוס מחוץ למגרש, לאחר שהורחק בעקבות הערות מיותרות לשופט הספרדי. ריאל החליטה שהיא לא נכנעת לברצלונה ולאיש המשרוקית, ומצאה את השוויון בדקה ה-38. ז'מוליו באפטיסטה שלח את רונאלדו בכדור גדול, והברזילאי הקפיץ באלגנטיות מעל ואלדז, 1:1. טיאגו מוטה שרדף אחרי רונאלדו לאורך חצי מגרש, מתח את השריר והוחלף.

במחצית השניה המשיכה בארסה ללחוץ על הדוושה אבל לא הצליחה למצוא את הרשת. אטו (47), לארסון (64) ורונאלדיניו (במשחק בינוני, שלא הזכיר במאום את ההצגה בברנבאו) היו קרובים, אבל גם לבאפטיסטה היתה הזדמנות לא רעה לגנוב שער יתרון. דקו היה טוב, אבל לא חיפש את השער וחבריו לא ניצלו את המסירות שלו. לארסון עוד יכל לכבוש שער ניצחון בדקה ה-90, אבל על המפגש הזה היה כתוב תיקו, למרות שלקטלונים היו כ-25 בעיות לשער אל מול 3 ו-0 של ריאל.

בארסה יוצאת מהמשחק ברגשות מעורבים לקראת הגומלין מול בנפיקה ביום שלישי, ריאל יוצאת מרוצה, עם הכבוד שלה בחזרה אחרי ה-3:0 המשפיל בנובמבר הקודם, וגם עם לא מעט טענות קשות לשופט.

ניצחון לויאריאל לפני אינטר

ויאריאל, שתארח השבוע את אינטר בגומלין ליגת האלופות, חזרה מסראגוסה עם ניצחון 0:1 שמעלה אותה לפחות זמנית אל המקום השישי. מרכוס בארנה גארסיה בדקה ה-45.

ריאל סוסיאדד ניצחה את מלאגה 0:3 בקרב תחתית חשוב וחם. איוון אנסוסגי העלה את הבאסקים ליתרון בדקה ה-37. חואן רודריגז ממלאגה הורחק בדקה ה-67, ודקה מאוחר יותר כבש מורטן סקובו את השער השני. חאבי פרייטו בדקה ה-82 קבע את תוצאת המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully