וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: קוזנצובה ושראפובה בגמר, פדרר בחצי הגמר

31.3.2006 / 9:28

שראפובה ניצחה את גולובין הפצועה, קוזנצובה הפתיעה את מאורסמו. אצל הגברים פדרר הדיח את בלייק, ויפגוש את פרר שניצח את רודיק

המדורג ראשון בעולם ובטורניר, רוג'ר פדרר, גבר בלי בעיות מיוחדות ברבע הגמר במיאמי על ג'יימס בלייק (המדורג תשיעי) 6:7 (2), 4:6, בדרכו לחצי הגמר. פדרר נזקק לשעה ו-24 דקות כדי להדיח את יריבו האמריקאי, כשיתרונו הבולט היה בווינרים, 25 מול 16 בלבד של בלייק.

בחצי הגמר פדרר יפגוש את דויד פרר הספרדי, שהפתיע את המדורג רביעי בטורניר, אנדי רודיק. האמריקאי הפסיד מול הקהל הביתי 6:3, 4:6, 6:4. אחרי שהפסיד את המערכה הראשונה הצליח רודיק לחזור למשחק, אבל איבד את הריכוז בשלבים המכריעים של המערכה השלישית. בחצי הגמר השני ייפגשו לליוביצ'יץ' ונלבנדיאן.

אצל הנשים, מריה שראפובה גברה בחצי הגמר על טטיאנה גולובין הצרפתייה, אחרי שהאחרונה נאלצה לפרוש במערכה השלישית במצב של 4:3 בעקבות פציעה בקרסול. גולוביו כבר חזרה למשחק אחרי שפיגרה 5:1 במערכה השנייה וניצחה ארבע נקודות משחק, בטרם לקחה את שובר השוויון ואת המערכה השנייה. בסוף, כאמור, זה לא הספיק לה, ושראפובה עלתה לגמר אחרי 3:6, 7:6 (5), 3:4.

בגמר מחכה לה סווטלנה קוזנצובה הרוסייה (12 בטורניר), שהפתיעה אמש (חמישי) בחצי גמר טורניר מיאמי את המדורגת ראשונה, אמלי מאורסמו 1:6, 4:6. אלופת ארצות הברית ב-2004, שהדיחה בדרך לחצי הגמר גם את מרטינה הינגיס, עושה את אותו הדבר למדורגת ראשונה בעולם. "התחלתי טוב", אמרה קוזנצובה בסיום. "הייתי מעט עצבנית, אבל שיחקתי כמו שצריך ועשיתי את העבודה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully