וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנן מתחיל לאבד את הסבלנות

ניר איסקוב

30.3.2006 / 20:30

"מי שלא מבין אנגלית, שיבקש ממני לדבר לאט", זעם ההולנדי. רוסו חזר להתאמן ומקווה כי ישותף בדרבי ביום א' הבא. נמני יחמיץ את חיפה

קשר מכבי ת"א, ג'ובאני רוסו, שב אתמול (חמישי) לאימונים חלקיים, לראשונה זה שלושה שבועות. רוסו, שסבל משברי מאמץ שהשביתו אותו למספר שבועות, חזר לאימונים לפני שלושה שבועות, אך תיקול שלו באחד האימונים, האריך את היעדרותו מהמגרשים.

הקרואטי הביע תקווה שיוכל ליטול חלק בדרבי התל אביבי ביום ראשון הבא (20:50), ובסיום האימון אמר לאתר הרשמי של מכבי ת"א: "כיף לחזור לאימונים, אבל אני כבר רוצה לחזור לשחק".

לאחר מספר ימים בהם ערך אימונים מלאים, לא השתתף היום אבי נמני באימון וקיבל טיפולים. כפי שכבר פורסם, נמני לא יהיה כשיר להתמודדות מול מכבי חיפה ביום ראשון הקרוב.

מספר מצומצם של כרטיסי נוער הוצאו למפגש, במחירים הכוללים עמלה, של 45 שקל לשער 8 ו-56 שקל לשערים 2 ו-13. מכירת כרטיסים למשחק תיערך בסוף השבוע במתחם האימונים בקרית שלום, בין השעות 10:00-16:00 (שישי) ו-10:00-14:00 (שבת).

דרבי הנוער נגד הפועל ת"א בשבת הקרובה, הועתק לאצטדיון ביבנה, בעקבות סירובה של המשטרה לאשר את המגרש בקרית שלום למשחק. המפגש צפוי למשוך אליו קהל רב, וייפתח בשעה 14:00.

"מי שלא מבין אנגלית, שיבקש ממני לדבר לאט" (איציק גניש, הארץ)

טון קאנן קיים אתמול (חמישי) שיחה נוספת עם חניכיו. תחילה הטיח בהם: "אני לא מבין למה כל דבר יוצא לתקשורת". לאחר מכן, קאנן, שכעס ביום רביעי על חניכיו משום שלא צפו במשחק בין בנפיקה לברצלונה, אמר להם: "מי שלא מבין אנגלית, שיבקש ממני לדבר לאט. אני לא רוצה לשאול שאלות כשחצי מכם לא מבין אותי. אחר כך אני מתעצבן".

שחקנים אמרו אתמול בתגובה לדבריו של ההולנדי: "הבעיה היא שהוא לא שאל אם ראינו את המשחק בין יובנטוס לארסנל".

קאנן ערך שיחות אישיות אחרי האימון עם אבי יחיאל, גיורגי דמיטרדזה ואיציק שמש. במהלכו, תרגל בהגנה את אבי סטרול, אלווין באג'ירי, סאלם אבו סיאם ויקיר שינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully