וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת אשדוד-מכבי פ"ת: רוצים להגיד להתראות לתחתית

ניר איסקוב

30.3.2006 / 19:40

ניצחון של אחת הקבוצות ירחיק אותה כנראה סופית ממאבקי הירידה. טובול בספק, אופיר: "נילחם כדי לקבל אוויר". צמח מוצהב

מ.ס. אשדוד תארח מחרתיים (שבת, 17.00) את מכבי פ"ת, ל"מפגש המתאוששות". שתי הקבוצות השיגו טווח ביטחון מהתחתית, ובפ"ת אף התחילו לדבר בקול רם על המקום החמישי. עם זאת, הפסד של אחת מהשניים, בצירוף ניצחון של בני סכנין, והמפסידה שוב תמצא את עצמה במאבקי התחתית.

באשדוד קיים ספק לגבי שיתופו של אדיר טובול הפצוע, אך נראה כי הוא יחזור להרכב, לאחר היעדרות בת שבוע. אם המאמן יוסי מזרחי, יחליט לפתוח עם טובול כמגן שמאלי, ימשיך מאור זוהר לתפקד כבלם, ואם יוסט טובול לעמדת הבלם, ישחק מאור פרץ בצד שמאל של ההגנה. חאבי גונזאלס צפוי לחזור להרכב, ועל מקום נוסף בקישור נאבקים משה אוחיון ועמנואל אמביידה.

יוסי אופיר אמר לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק מול קבוצה שבאה במומנטום טוב מאוד, קבוצה טובה. גם אנחנו קבוצה טובה, וזה משחק חשוב מאוד עבורנו. אנחנו צריכים לבוא מוכנים מכל הבחינות, לתת 110 אחוז מעצמנו ולהילחם על מנת להוציא 3 נקודות שיוכלו לתת לנו אוויר. אנחנו עדיין בסכנת ירידה".

הרכב משוער: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, אייל אלמושנינו, מאור זוהר (מאור פרץ), אדיר טובול (מאור פרץ), יוסי אופיר ,בלסינג קאקו, חאבי גונזאלס, משה אוחיון (עמנואל אמביידה), דוד רביבו, שי הולצמן.

"דוברובין יישאר במכבי פ"ת עד סוף העונה"

מכבי פ"ת מגיעה להתמודדות אחרי שלושה ניצחונות ליגה ברציפות, ופתאום היא מוצאת את עצמה במרחק של 3 נקודות בלבד ממכבי ת"א, המדורגת חמישית.

סולי צמח המוצהב ואסי משיח הפצוע ייעדרו, איסמעיל עאמר צפוי להחליף את צמח בקישור האחורי. סטניסלב דוברובין שב מהרחקה, אך כנראה יחמם את הספסל, ויפנה את מקומו לסלים טועמה, שצפוי לפתוח אחרי תקופה ממושכת.

אפרופו דוברובין, היו"ר משה זוארץ, התבטא היום בעניינו בוואלה! ספורט: "הוא יישאר במכבי פ"ת עד סוף העונה, אם לא מעבר לכך".

עומר גולן אמר לקראת המשחק: "אנחנו באים במומנטום טוב, ולא נרצה לאבד את זה, אלא להמשיך כך עד סוף העונה. אשדוד היא קבוצה קשה בבית, היא תקבל מאיתנו את כל הכבוד, אבל נבוא לעשות את העבודה. אנחנו נאבקים על הכבוד שלנו, ויודעים שאיך שנסיים את העונה, ככה נתחיל את העונה הבאה. אנחנו משחקים לאחרונה כדורגל יפה, ורוצים ליהנות כמו בעונה שעברה".

הרכב משוער: אוהד כהן, נאור פסר, מראד מגמאדוב, מרסיו ג'ובאניני, קובי גנון, איסמעיל עאמר, אנדרה קאלדיירה, סלים טועמה, רוביל סרסור, פטריק סופו, עומר גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully