וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת נצרת עילית-הפועל פ"ת: סגל של 17 שחקנים ללוין

ניר איסקוב

28.3.2006 / 20:00

הקבוצה האורחת תחסר 8 שחקנים מסיבות שונות, ומאמנה נאלץ לזמן שחקן נוער למשחק. איוניר מתלבט בין רונן דהאן לאושרי לוי בשער

הפועל פ"ת תופיע למשחק החוץ מחר (שישי, 16.00) מול הפועל נצרת עילית, בהרכב חסר במיוחד. כמות הנעדרים בקבוצה היא כה גבוהה, עד כדי כך שהמאמן ניר לוין, ייאלץ להסתפק בסגל של 17 שחקנים בלבד, אחד מהם הוא קשר נבחרת הנוער, שגיב כהן.

מצבת הפצועים כוללת את איגור ג'יזלוב, דליבור ויסקוביץ', מוטי קקון ואביתר אילוז. אליהם אפשר להוסיף את רביד גזל, מנור חסן וגיא שמיר המוצהבים, וכן את ארז אליאב החולה.

טוטו תמוז, החוזר מהרחקה, יחזור להרכב בקרב התחתית מחר, ולצדו בחוד יצוות אלנתן סלמי. דניאל היידמן ועומר בוקסנבוים יוצבו בקישור האחורי, ואת חוליית הקישור ישלימו עידן סרור ויוסי שבחון. מאיר בונפיטו יחליף את ויסקוביץ' בעמדת המגן השמאלי.

פ"ת מרוחקת שתי נקודות בלבד מיריבתה ו-6 נקודות מעל בני סכנין הנמצאת מעל הקו האדום. "מבחינתנו זה משחק שהוא חשוב מאוד, אני לא אוהב לתת כינויים כמו משחק העונה, אבל יש לו משמעות גדולה מאוד", אמר לוין לוואלה! ספורט.

"למרות החסרונות, נופיע עם 11 שחקנים, ואני סומך על כל מי שישחק. השאיפה שלנו היא לשחק מספיק טוב, ואז גם הנקודות יגיעו. אנחנו עדיין צריכים לשפר כמה דברים מקצועיים. נצרת עילית היא קבוצה ביתית קשה, ואנחנו תמיד נתקלים נגדה בקשיים".

הרכב משוער: סילביה צ'אבלינה, אורי אוזן, זאב חיימוביץ', גל כהן, מאיר בונפיטו, דניאל היידמן, עומר בוקסנבוים, עידן סרור, יוסי שבחון, אלנתן סלמי, טוטו תמוז.

אזולאי וחריסטוב ייעדרו (יצחק סולומון, ידיעות הגליל)

"זה הולך להיות משחק העונה שלנו. ניצחון ישפר את מצבנו, על תוצאה אחרת אני אפילו לא רוצה לחשוב". כך אמר בלם הפועל נצרת עילית, אלירן אלקיים, לקראת משחק התחתית החשוב מול הפועל פ"ת.

מהרכב נצרת עילית ייעדר הבלם המורחק עמי אזולאי, וכן החלוץ המקדוני, גיאורגי חריסטוב, שכמעט ולא שיחק מאז הגיע לארץ, ובמועדון החלו להישמע קולות לפיהם הוא כלל לא מעוניין לשחק. המאמן מוטי איוניר, מתלבט בעמדת השוער בין אושרי לוי, שהחלים מפציעה וממחלה, לבין השוער רונן דהאן, שהצטיין בשבועיים האחרונים.

באימון היום זעמו חלק מהאוהדים על מצבה הקשה של הקבוצה, והטיחו מילים קשות בשחקנים, בהנהלה ובצוות המקצועי. בין היתר טענו האוהדים המושבעים, ישראל (שלמה שוורץ) ויואל קרטרמן, כי הספונסר, אבשלום נוריאל, לא עושה דבר וחצי דבר להצלת הקבוצה. מי שנחלץ להגנת הספונסר היה איוניר, שענה לאוהדים: "קללו אותי, קללו את השחקנים, אבל על 'אבוש' (הכינוי של נוריאל י.ס) אין לכם זכות להגיד מילה רעה. בזכותו המועדון הזה בליגת העל, בזכותו נבנה כאן מתקן מפואר".

נצרת עילית עמוק בתחתית, אבל בכל הקשור לתנאים מסביב הם קבוצת צמרת. שלשום אכלו במסעדה תאילנדית, אתמול אכלו על האש בביתו של איתי שכטר, והיום הוזמן עבורם קייטרינג משובח למתחם האיצטדיון. "אני רוצה שכל אחד מהשחקנים יגיע הביתה ויחשוב איזה תנאים יש לו אצלנו, ויגיע למחשבה שהוא מחויב להחזיר למועדון על המגרש", אמר המנכ"ל יניב כהן.

בנצרת עילית הבהירו כי אין בכוונת בקרת התקציבים להעמידם לדין, בשל פרשת הקפאתו והפשרתו של החלוץ הקרואטי, מיסלאב קרוגלאן. המנכ"ל יניב כהן: "אנשים מדברים שטויות ומפרסמים דברים לא נכונים ולא בדוקים. אין ולא הייתה כל כוונה להעמיד אותנו לדין. בסך הכל, יאיר רבינוביץ' ביקש מספר הבהרות, 'אבוש' סיפק לו אותם, והנושא כבר מזמן מאחורינו. אלא שיש אנשים שלא רוצים להוריד אותו מסדר היום".

ההרכב המשוער: רונן דהאן (אושרי לוי), אשרף סולימאן (אבישי ז'אנו), אלירן אלקיים, קובי נכטיילר, אייל בן עמי, אורן זיתוני, חיים בנון, גיז'רמו ישראלביץ', איגור ינשבסקי (שחר סימנטוב), איתי שכטר, מיסלב קרוגלאן (זולטאן פולופ).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully