וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי מול אולימפיאקוס ברבע הגמר

30.3.2006 / 22:29

בולוניה גברה בביתה על ריאל מדריד וסידרה למכבי את ראשות הבית. אולימפיאקוס התפוצצה על ז'לגיריס, ברצלונה הפסידה למלאגה

משחקי הערב ביורוליג האירו פנים למכבי ת"א. קליממיו בולוניה, שהפסידה בשבוע שעבר בהיכל נוקיה, עשתה לצהובים טובה וגברה בביתה על ריאל מדריד 61:66, ניצחון שסידר למכבי את המקום הראשון בבית. מכבי תפגוש בשלב ההצלבה את אולימפיאקוס שהביסה את ז'לגיריס קובנה, עם יתרון ביתיות.

במקרה שמכבי תעבור את אולימפיאקוס תמתין לצהובים בחצי הגמר המנצחת בין פנתינייקוס וטאו ויטוריה. ברצלונה וריאל, שיפגשו לסדרה כל ספרדית, ישלימו שבוע גדול ליריבות בין שני המועדונים. בשבת ישחקו שתי קבוצות הכדורגל בסופר קלאסיקו, ומעבר למפגשים ביורוליג, מיועד לשתי קבוצות הכדורסל גם משחק ליגה ביום שבת, ה-9 באפריל.

משחקי רבע הגמר:

ברצלונה - ריאל מדריד, מכבי ת"א - אולימפיאקוס, צסק"א מוסקבה - אפס פילזן, פנאתינייקוס - טאו ויטוריה.

בולוניה בשירות מכבי

קליממיו בולוניה - ריאל מדריד 61:66

במשחק שקבע את זהות הקבוצה שתחכה למכבי ת"א במשחקי ההצלבה, ניצחה בולוניה, שכבר איבדה סיכוי להמשיך, את מוליכת הבית ערב המחזור, ריאל מדריד. המשחק התנהל בסקור נמוך מאוד, כשברוב שלבי המשחק הספרדים מובילים בהפרשים נמוכים. רק ברבע הרביעי הצליחה בולוניה לעלות ליתרון עליו שמרה עד לסיום. ריאל שיחקה ללא הקלע המוביל שלה, לואיס בולוק, שנעדר עקב מחלה.

הירבו לקלוע לבולוניה: מנצ'ינלי 12, דיאוורה ולורבק 11 כל אחד, גרין 9. לריאל מדריד: רייס וראקוצ'ביץ' 11 כל אחד, סקיילס 9.

ברצלונה - מלאגה 73:60

בדרבי ספרדי, שלא קבע כלום, ניצחה מלאגה בברצלונה. מלאגה, שנראתה כמועמדת רצינית להגיע לפיינל פור לפני שלב הטופ 16, הדהימה את המארחים כשסיימה את המחצית הראשונה ביתרון 17 נקודות (19:36). הירבו לקלוע לברצלונה: דה לה פואנטה 10, גרימאו 9, פוצ'קה ומרקונטו 8 כל אחד. למלאגה: מרכוס בראון 27, סנטיאגו 15, הרמן 9.

ז'לגיריס - אולימפיאקוס 99:72

אולימפיאקוס, במשחק חסר חשיבות, התפוצצה על ז'אלגיריס בקובנה, לאחר שהובילה כבר ב-30 נקודות (48:78) בסוף הרבע השלישי. היוונים נמצאים בכושר מצוין, ואל למכבי להקל ראש ביריבה שמצפה לה במשחקי ההצלבה, שכזכור כבר ניצחה אותה פעם אחת העונה. הירבו לקלוע לאולימפיאקוס: חאטסיס 21, קווינסי לואיס וחאריסיס 14 כל אחד, זיזיץ' 13, וסילופולוס 12. לז'לגיריס: לאברינוביץ' 19, יאנקונאס ופרימן 12 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully