וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת בני יהודה-הפועל ת"א: "בטורינה לא יוכל לשחק יותר מחצי שעה"

ניר איסקוב

31.3.2006 / 14:01

כך מעריך גורם בקבוצה של ניצן שירזי. אברבנל ועטר ייעדרו. שי אבוטבול, שיחליף את אבוקסיס המוצהב, מעוניין לפתוח את חוזהו

בני יהודה תחסר במשחק הליגה מחר (שבת, 19.00, בלומפילד) מול הפועל ת"א, את אלי אברבנל המוצהב, ואת אלירן עטר, הסובל ממתיחה במפשעה. ברק בדש, שהתלונן השבוע על כאבים בשרירי הבטן, עבר אתמול (חמישי) בדיקה, שגילתה כי הוא אינו סובל מבקע, והוא יישב על הספסל, אך כנראה לא ישותף.

מאטה בטורינה, הסובל מסדק בעצם השוקית, ערך אימון קל, ייכלל בסגל, אבל ככפי שהגדיר זאת גורם בקבוצה: "ספק אם הוא יוכל לשחק יותר מחצי שעה". על מקומו של הקרואטי נאבקים קובי דג'אני ואלי ביטון.

איציק עזוז יחליף את אברבנל בעמדת המגן הימני. שירזי מתלבט לגבי איוש עמדות הבלמים. המאמן עשוי להוריד לספסל את יניב אלול, אחרי תקופה ארוכה, ולהרכיב במקומו את ארנסט אטצ'י לצד יאיר אזולאי.

בני יהודה מרוחקת 7 נקודות מיריבתה, המדורגת שלישית, ורק ניצחון שלה בשבת, יותיר לה את האפשרות להחליף איתה מקומות בסיום העונה. מנגד, מכבי ת"א רחוקה 5 נקודות בלבד מהקבוצה של שירזי, ותוצאה טובה של בני יהודה היא חשובה גפם כדי לשמר את המקום הרביעי ולהתאושש מהתבוסה 4:0 שספגה בשבוע שעבר נגד מכבי חיפה.

לאוהדי בני יהודה הוקצו יציעים 8 ו-13, קופות האצטדיון תיפתחנה ב-16.30 והשערים ייפתחו ב-17.30. מחירי הכרטיסים לשער 13 יעמדו על 80 שקל למבוגר ו-40 שקל לבני נוער, חיילים, סטודנטים ונשים. המחירים לשער 8 יסתכמו ב-70 ו-35 שקל בהתאמה. חוג אוהדי בני יהודה יערוך במשחק מגבית בקרב האוהדים, על מנת לרכוש ציוד עידוד לחצי גמר גביע המדינה.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, איציק עזוז, ארנסט אטצ'י (יניב אלול), יאיר אזולאי (יניב אלול), רוני גפני, אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ', קובי דג'אני (אלי ביטון), ראובן עובד, אסי בלדוט, משה ביטון.

ורמוט ודגו בהרכב

קשר הפועל ת"א, שי אבוטבול, מתכוון לפנות בשבועות הקרובים לראשי המועדון, בבקשה לדון עימם לגבי חוזהו, שעתיד לפוג בינואר 2007, אז ימלאו לשחקן 24, ולשדרג את תנאי שכרו.

עם פקיעת החוזה, יועבר כרטיס השחקן של אבוטבול לחזקתו, והקשר מעוניין להבטיח את עתידו הכלכלי והמקצועי במועדון כבר בזמן הקרוב. אבוטבול, שהתחתן לפני חודשיים, מרוויח כעת שכר חודשי של 8,000 שקל, שעשוי להאמיר ל-10,000 שקל, תלוי בקצב צבירת הנקודות של הקבוצה.

במשחק מחר יחליף אבוטבול בהרכב את יוסי אבוקסיס המוצהב. איליה יברויאן, הסובל קרע חלקי ברצועה הפנימית של הברך, ייעדר, וקיים חשש כי הוא יחמיץ גם את הדרבי מול מכבי ת"א ביום ראשון הבא.

המאמן דרור קשטן, מתכוון להחזיר להרכב את גיל ורמוט וברוך דגו, שישחקו באגפים, ולספסל את זיטו אוגבונה. אסי דומב החלים לחלוטין מניתוח ארתוסקופיה שעבר, ייכלל בסגל, אך טל חן יועדף על פניו. אליניב ברדה ועומר פרץ יפתחו בחוד.

גורם במועדון הגדיר כ"סיכוי ריאלי" את האפשרות שיצחק שום יחתום כמאמן הקבוצה. הצדדים צפויים להיפגש בשנית לקראת סוף השבוע הבא. בהפועל ת"א טוענים כי המגעים בין קבוצת 'כתר' לקבוצת מוני הראל, לגבי ניהול הקבוצה בעונות הקרובות, קרוב לסיום, וכשזה יקרה, ייפתחו המגעים עם שחקנים שחוזיהם יפוגו בסוף העונה, דוגמת שמעון גרשון, אסי דומב ויגאל אנטבי.

הקפטן שמעון גרשון, אמר לקראת המשחק: "אני חושב שאנחנו מגיעים לאחד המשחקים החשובים שלנו העונה, ולמעשה לחשוב שבהם. זה משחק שבו נתמודד מול קבוצה שנאבקת איתנו על מקום באירופה, וניצחון שלנו יציב אותנו סופית לקראת אירופה בעונה הבאה. אנחנו צריכים להגיע הכי מוכנים שאפשר.זה לא משחק ראשון שאבוקסיס חסר, חסרונו הוא תמיד בעיה, אבל יש לנו מספיק שחקנים טובים בסגל, ואני משוכנע שהם יעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר".

הרכב משוער: שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון, טל חן, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, וואליד באדיר, גיל ורמוט, ברוך דגו, אליניב ברדה, עומר פרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully