וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן ניצחה את אקוואדור, מכסיקו את פרגוואי

30.3.2006 / 15:27

סאטו כבש ליפן (86). המכסיקנים חזרו מפיגור וניצחו 1:2. וגם: פאנוצ'י תוקף את ליפי, ארגנטינה וברזיל רוצות לארח יחד את מונדיאל 2014

יפן, שממשיכה להתכונן למונדיאל, גברה במשחק הכנה בביתה 0:1 על אקוואדור. ליפנים, שישחקו בבית 6 עם ברזיל, קרואטיה, ואוסטרליה, כבש היסטו סאטו (86), אחרי בישול של אלכס, המתאזרח הברזילאי. אקוואדור תשחק בבית 1 עם המארחת גרמניה, ועם פולין וקוסטה ריקה.

מכסיקו שתשחק עם פורטוגל, איראן, ואנגולה, בבית 4, ניצחה את פרגוואי (בית 2 עם אנגליה, שבדיה, וטרינידד וטובגו) 1:2. פרגוואי הוליכה משער בדקה השנייה של נלסון קוובאס. עומר בראבו הפך את התוצאה בצמד.

פאנוצ'י נגד ליפי

כריסטיאן פאנוצ'י הותיק מבקר את מרצ'לו ליפי על אי זימונו לנבחרת איטליה. "איטליה זה אחד המקומות הבודדים בעולם בהם שחקן יכול להיות מחוץ לסגל בגלל שהמאמן לא אוהב אותו", אמר המגן. ליפי ופאנוצ'י בילו תקופה רעה מבחינת יחסיהם, באינטר לפני מספר עונות. מאז הגיע ליפי לנבחרת, הוא לא זימן את מגן רומא המצוי בכושר מצויין העונה. פאנוצ'י התייחס גם לבחירה של ליפי בכריסטיאן זקארדו מפאלרמו, לעמדת המגן הימני באזורי: "זקארדו יותר טוב ממני? לא נראה לי. בכל מקרה, נמאס לי לבזבז זמן בלחשוב על זה, אני מעדיף לשכוח מהסיפור".

מונדיאל 2014 בברזיל וארגנטינה?

ארגנטינה וברזיל שוקלות להציע מועמדות משותפת לאירוח מונדיאל 2014, כך מפרסמים בשעות האחרונות בתקשורת הארגנטינית (חמישי). פיפ"א תכריע בקרוב מי תארח את המונדיאל שיבוא אחרי זה בדרום אפריקה, כשברזיל רוצה להיות הזוכה המאושרת. ייתכן כי היוזמה הארגנטינאית תסייע לה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully