וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגו סנצ'ס רוצה לאמן את ריאל מדריד

30.3.2006 / 14:29

כוכב העבר המכסיקני החל להעביר מסרים למרטין. המחזור הקרוב עדיין בספק בגלל שביתת השופטים. רונאלדיניו הכדורגלן הכי שווה

כוכב העבר של ריאל מדריד, הוגו סנצ'ס, מציע את עצמו למשרת מאמן ריאל מדריד. סנצ'ס, שכבש 207 שערים ב-283 משחקים במדי ריאל, אמר: "אני רוצה שפרננדו מרטין יידע, שאני רוצה לקבל הזדמנות להיות מאמן הקבוצה. אני מרגיש שזה זמן טוב עבורי להתנסות שכדורגל האירופאי".

מחזור סוף השבוע בספרד בספק

איגוד השופטים הספרדי טרם הסיר את איומו להשבית את משחקי הליגה במחזור סוף השבוע הקרוב. ראשי האיגוד ייפגשו רק ביום שבת אחר הצהריים, ויחליטו על צעדיהם. האיומים מגיעים בשל העובדה שלא שולמו להם משכורות. "גם השופטים צריכים לשים לחם על השולחן וזה הגיוני שאם לא משלמים להם הם כועסים. אני מקווה שיהיה איזשהו הסכם", אמר שוער ריאל מדריד, איקר קסיאס. השופטים זוכים לתמיכה גורפת בקרב עולם הכדורגל הספרדי.

קסיאס מחפש נקמה בבארסה

איקר קסיאס רוצה נקמה ספורטיבית בברצלונה. "אנחנו רוצים לנקום על ההפסד 3:0 בסיבוב הקודם בגלל הנזק התמידי שנגרם לנו", אמר השוער "אם ננצח בברצלונה ונשחק טוב זה יהיה נהדר. גם אם נשחק לא טוב אבל ננצח זה יהיה נהדר. אנחנו ריאליים ורוצים לנצח בקאמפ נואו כדי לברוח לקבוצות האחרות שנאבקות על המקום השני".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

פרננדו טורס מתנגד לחולצות חדשות לאתלטיקו

אתלטיקו מדריד הודיעה העונה שבשנה הבאה תזנח את תלבושת הפסים האדומה לבנה שלה, בשל הסכם חסות חדש עם חברת נייק. אוהדי אתלטיקו מתנגדים מאוד למהלך, ופרננדו טורס, כוכב הקבוצה, שגדל במועדון הביע את דעתו אתמול (רביעי): "תמיד ראיתי את אתלטיקו בפסים. אישית, אני לא אוהב את התלבושת החדשה. צריך לשאול לדעת האוהדים, הרי הם אלו שלובשים את התלבושת יותר מכולם. הקול של האוהדים חייב להשמע".

בראשית דרכה שיחקה אתלטיקו מדריד בפסים כחולים ולבנים, אך בראשית המאה ה-20, עברה לתלבושת האדום לבן. כמו אתלטיק בילבאו, גם בקבוצה ממדריד מתחלקות הגרסאות לשתיים על המעבר. גרסה אחת אומרת שאת שני המועדונים עזרו להריץ בריטים אוהדי סנדרלנד וסאות'המפטון, ואלו הנחילו את התלבושות. הגרסה היותר ידועה, וככל הנראה הנכונה, היא שבאותם ימים היה מפעל ענק בספרד לייצור מזרני שינה. אותו מפעל השתמש בבדים אדומים ולבנים, שתי האתלטיקאיות קנו את עודפי הבדים בזול, ושינו את תלבושותיהן.

מכון גרמני מדרג כדורגלנים לפי שוויים הכספי

מכון גרמני בדק ומצא שרונאלדיניו הוא השחקן בעל השווי הכספי הגדול בעולם, כשמיד אחריו דייויד בקהאם ווין רוני. המכון בדק את הנושא לפי קריטריונים של פרסומיים. הרשימה המלאה:

1. רונאלדיניו 47 מיליון (יורו)
2. דייויד בקהאם 44.9
3. ווין רוני 43.7
4. סמואל אטו 30.7
5. ליאונל מסי 30.4
6. זלאטן איברהימוביץ' 30.1
7. רונאלדו 29.4
8. פרנק למפארד 28.8
9. תיירי הנרי 28.7
10. מיכאל באלאק 28.6
11. סטיבן ג'רארד 27.6
12. ראול 27.2
13. זינדין זידאן 27.1
14. כריסטיאנו רונאלדו 26.8
15. דידייה דרוגבה 26.4
16. אלסנדרו דל פיירו 18.6
17. רייאן באבל 18.2
18. רוד ואן ניסטלרוי 17.4
19. לוקאס פודולסקי 16.3
20. אנדריי שבצ'נקו 14.3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully