וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירסומים באנגליה: שבצ'נקו סגר בצ'לסי

30.3.2006 / 12:58

יקבל 23 מיליון יורו ב-4 שנים בקבוצה הלונדונית. מילאן תקבל 35 מיליון ואולי את קרספו. באנגליה מכריזים מלחמה על הצלילות ברחבה

רומן אברמוביץ' לא יורד מאנדריי שבצ'נקו. נשיא צ'לסי, שכבר פנה בעבר למילאן בבקשה לקנות את הכוכב האוקראיני ונענה בשלילה, לא התייאש וכלי תקשורת שונים באנגליה מדווחים שהמיליארדר הרוסי הגיע להסכמה עם שבצ'נקו על מעבר שלו ללונדון. אם זה אכן יקרה, מילאן צפוייה לקבל 35 מיליון יורו בתמורה, כשהחלוץ ישתכר 23 מיליון בארבע שנים. הרנן קרספו עשוי לעשות את הדרך ההפוכה כחלק מהעסקה.

מלחמת האנגלים במתחזים

ההתאחדות האנגלית מנהלת מגעים עם פיפ"א, במטרה לחוקק חוק חדש שיילחם בשחקנים שצוללים ברחבה וסוחטים פנדל במרמה. האנגלים מנסים להפעיל את כובד משקלם על פיפ"א, מאחר שהחוקים בנושא הם אוניברסליים ואין להם אפשרות להילחם בתופעה השנואה עליהם כל כך ללא התאחדות הכדורגל העולמית. כזכור, המקרה האחרון של דידיה דרוגבה, שהודה בצלילה, הקפיץ את הפיוזים של האנגלים, כשאלכס פרגוסון קרא להרחיק שחקנים שמתחזים ברחבה.

הרעיון של פרגוסון הוא קצת בעייתי, והפתרון המסתמן הוא להשתמש בוידיאו לאחר משחקים ולהעניש רטרואקטיבית שחקנים שצללו ברחבה. במקרה שהאנגלים יצליחו לשכנע את פיפ"א, האכיפה המחודשת צפויה להגיע גם לישראל.

ארסנל עלולה לעמוד לדין בבית המשפט לדיני עבודה

עורך דין אנגלי לענייני תעסוקה טוען שארסנל עלולה לעמוד לדין בגלל המדיניות שלה לפיה היא מאריכה את חוזיהם של שחקניה המבוגרים בשנה בלבד בכל פעם. "המדיניות של ארסנל מפלה לרעה על רקע של גיל", אמר ריצ'רד לינסקל, עורך הדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully