וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאצ'ה תיקו

30.3.2006 / 23:02

הדרבי הרומני בגביע אופ"א בין ראפיד לסטיאווה בוקרשט הסתיים ב-1:1. באזל-מידלסברו 0:2, לבסקי סופיה-שאלקה 3:1, סביליה-זניט 1:4

ארבעה משחקים נערכו הערב ברבע גמר גביע אופ"א. במוקד המשחקים עמד הדרבי של בוקרשט בין ראפיד לסטיאווה שהסתיים ב-1:1. כמו כן, באזל ניצחה את מידלסבורו, שאלקה 04 גברה על לבסקי בסופיה, 1:3, וסביליה הביסה את זניט סנט פטרסבורג היומרנית, שהדיחה את מארסיי, בתוצאה 1:4.

ראפיד בוקרשט - סטיאווה בוקרשט 1:1

"זה המשחק של החיים שלנו", אמר לפני הדרבי הסוער מאמן סטיאווה, קוסמין אולאריו, על המשחק הרותח בבירה הרומנית. לפני בעיטת הפתיחה הזמין נשיא רומניה, טריאן באססקו, את שתי הקבוצות ללשכתו והזהיר: "כל אלימות או גזענות יהרסו את מה שבנינו על המגרש".

אז על המגרש התרכזו בכדורגל, ולמזלה של המשטרה המשחק הסתיים ללא הכרעה. סטיאווה עלתה ראשונה ליתרון כבר בדקה ה-4, כשניקוליטה המשיך פנימה מקרוב כדור רוחב מצוין. היה זה השער הראשון שראפיד סופגת בבית ב-8 משחקים באירופה. ראפיד מצאה את השוויון בפתיחת המחצית השניה, לאחר שויורל מולדובאן ניצל טעות חמורה של קרלוס, שוער ראפיד, בדקה ה-47, והשווה את התוצאה. ההכרעה עוברת לאצטדיון סטיאווה.

פ.צ. באזל - מידלסברו 0:2

באזל, מוליכת הליגה השוויצרית, ניצחה רק פעמיים בשבעת משחקיה האחרונים, אבל דווקא מול בורו, שהגיעה אחרי ניצחון חשוב בליגה על בולטון, הצליחה להשיג את מה שרצתה. דויד דגאן (44) ודלגאדו (45) סידרו לשווייצרים ניצחון משמעותי בתוך שתי דקות, בדרך לגומלין ב"ריבר סייד סטאדיום". בורו עשויה למצוא את עצמה מהר מאוד מרוכזת בקרבות התחתית של הפרמיירליג.

סביליה - זניט סט. פטרסבורג 1:4

סביליה נותנת עונה מצויינת בליגה הספרדית ונאבקת על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה, והחלק ההתקפי הקטלני שלה פרע שטרות גם הערב.

חבייר סביולה הבקיע בדקה ה-17 את השער הראשון במשחק, וקריאקוב השווה ממש בסיום במחצית ל-1:1. האגן השאיר את הרוסים בעשרה שחקנים בדקה ה-53, ואז החל המבול. מארטי הבקיע מהנקודה הלבנה 3 דקות מאוחר יותר, סביולה קבע 1:3 10 דקות לסיום, וממש לפני הגונג השיגה סביליה את השער הרביעי, שהופך את הגומלין למשחק לפרוטוקול בלבד. קוריירה היה זה שהבקיע, כאשר האורחים נותרו בתשעה שחקנים אחרי הרחקתו של ארשבין בתוספת הזמן.

זניט העיפה את מארסיי בשלב הקודם והיו לה יומרות לשחזר את ההישג של צסק"א מוסקבה, שהניפה את גביע אופ"א אשתקד. אבל עכשיוהם יצטרכו נס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

לבסקי סופיה - שאלקה 3:1

הגרמנים ממשיכים את היכולת הטובה שלהם מהבונדסליגה, עם ניצחון גדול בסופיה. שאלקה יכולה לחזור מעודדת מבולגריה אחרי שהפכה פיגור 1:0 לניצחון גדול. דניאל בורימירוב (פעם במינכן 1860) העלה את לבסקי ליתרון כבר אחרי 6 דקות, אבל הבולגרים איבדו באדום את בארדון 10 דקות למחצית. וארלה המחליף דאג לאזן את התוצאה כבר אחרי 2 דקות במחצית השניה. לינקולן הברזילאי בדקה ה-69, וג'ראלד אסמואה בדקה ה-79, קבעו את תוצאת המשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • מידלסברו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully