וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיחקנו גם נגד האלים"

30.3.2006 / 18:52

דייויד בלאט מאוכזב אחרי ההדחה הדרמטית של בנטון מהיורוליג. אנשי פנאתנייקוס מקדישים את העליה לאוהדים. פילזן מאושרת

אחרי ערב מתוח ומותח ביוון ובקרואטיה, שהביא לסיום גדול של בית 7 בשלב הטופ 16 של היורוליג, התברר שפנאתנייקוס ואפס פילזן, שתי הקבוצות שדורגו ערב המחזור במקומות האחרונים בבית, הן אלה שעלו לשלב רבע הגמר. פאו עשתה זאת עם מהפך אדיר, אחרי שהפסידה בשלושת משחקיה הראשונים בטופ 16, והייתה עם רגל וחצי מחוץ ליורוליג.

זלייקו אובראדוביץ', מאמן פאו, אמר אחרי הניצחון 70:81 על בנטון: "קודם כל אני רוצה לברך את האוהדים. האווירה כאן הייתה נהדרת. התמיכה שלהם הייתה אדירה במהלך הקמפיין. בכל מקרה, הקרדיט הגדול מגיע לשחקנים שהביאו אותנו לרבע הגמר ממצב כמעט בלתי אפשרי. האימרה גורסת: 'כל עוד אתה חי, יש תקווה'. זה מתאר בדיוק את המקרה שלנו".

מייק באטיסט שהצטיין עם 18 נקודות במדי פאו: "ברכות לקהל שלנו שתמך בנו למרות שלושה הפסדים בפתיחה. הם השאירו לנו תקווה גם בזמן שהיה לנו ביטחון נמוך. שיחקנו שלושה משחקים של לחיות או למות. התייחסנו לכל אחד בצורה ספציפית והמשכנו לעבוד קשה. בקשר למשחקים מול טאו, אני מניח שהאווירה תהיה חמה וזה יתן לנו יתרון".

דייויד בלאט המאוכזב אמר בצד של בנטון: "אני עצוב שלא ניצחנו, אבל אני גאה בשחקנים. העונה סבלנו ממספר יוצא דופן של פציעות, ועדיין, היינו קרובים לעלייה. הפסדנו הערב בעיקר בגלל ששחקני פנאתנייקוס מנוסים יותר, אבל גם בגלל שאיבדנו יותר מדי כדורים, ולא הצלחנו לקלוע ממצבים קצת יותר קשים. החטאנו 9 זריקות עונשין, וקלענו ב-22 אחוזים מחוץ לקשת. מה אני יכול להגיד? אולי הפסדנו גם לאלוהים היום. אחרי הכל, יוון היא ארץ האלים. זה היה ערב גדול של כדורסל, כל כך הרבה קהל ואווירה נהדרת. אני מעריך שפנאתנייקוס יעפילו לפיינל פור בזכות יתרון הביתיות שלהם".

מחמוטי עולה שלב ומחמיא לציבונה

אפס פילזן הפסידה שלוש פעמים העונה לציבונה, אבל במשחק הרביעי והחשוב מכולם, ידעה להתעלות.

מאמן פילזן, אוקטאיי מחמוטי, היה מאושר מכך שהוריד קוף מהגב: "זה היה משחק קשה לשתי הקבוצות. סופסוף ניצחנו את ציבונה העונה, במה שהתברר כמשחק החשוב ביותר. ההגנה שלנו הייתה מצויינת והוציאה את הרוח מהמפרשים של ציבונה. פרקאצ'ין וקוקו עשו את ההבדל בתקופה שאנחנו סובלים מפציעות של הרבה שחקנים. ציבונה קבוצה מצויינת ומגיעות כל המחמאות למאמן שלהם, דראזן אנזולוביץ', ולשחקנים שלהם".

הנרי דומרקאנט שהיה מצויין אמר: "שמרנו את הטוב ביותר לסוף. אנחנו קבוצה עם אמונה והראינו את זה היום. ההגנה הטובה שלנו הייתה המפתח. גם הקליעה שלנו הערב הוסיפה לנו. 9 שלשות, מתוכן 4 ברבע האחרון, היו יותר מדי בשביל ציבונה".

דראזן אנזולוביץ', מאמן ציבונה: "ידענו שמאמץ קבוצתי יהיה המפתח אבל זה לא קרה. ספגנו 31 נקודות ברבע האחרון מול קבוצה מצויינת כמו פילזן וזה לא טוב. היכולת האישית של סקוני פן לקחה אותנו רחוק, אבל מאמצע הרבע השלישי גם הוא כבר לא יכול היה להציל אותנו לבד. האווירה הייתה טובה וחבל שלא הצלחנו להמשיך באירופה לעוד משחק או שניים. ההגנה שלנו הייתה חלשה ואולי המעמד היה קצת יותר מדי בשביל השחקנים. בכל מקרה, אני גאה בהם ובאיך שהם שיחקו לאורך כל העונה".

סקוני פן: "ניסינו אבל זה לא הספיק. בשורה התחתונה, פילזן טובה יותר. אמרתי את זה על הזמן, גם אחרי שניצחנו אותם שלוש פעמים העונה".

טאו וצסק"א התחממו לקראת השלב הבא

במשחק חסר חשיבות, ניצחה טאו ויטוריה את צסק"א, בחימום של שתי הקבוצות לרבע הגמר.

לואיס סקולה, הפורווארד הארגנטינאי של טאו: "זה משחק שהיינו חייבים לשחק. זה לא ממש משנה נגד מי אנחנו משחקים בשלב הבא, כי בכל מקרה זאת תהיה קבוצה עם יתרון ביתיות. פנאתנייקוס היא קבוצה קשה כמו כל אחת אחרת שהיינו יכולים לקבל".

שחקן צסק"א, סרגיי פאנוב: "זה היה משחק קלאסי בין הקבוצות. עשינו כמה טעויות, ומצד שני טאו נעזרה בקהל הביתי שלה להגברת המוטיבציה. זה היה אימון טוב בשביל שתי הקבוצות לקראת רבע הגמר".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully