וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוייה בוכה על חלב שנשפך

30.3.2006 / 9:13

"נתנו למילאן יותר מדי כבוד", אמר מאמן ליון לאחר ה-0:0 ברבע גמר ליגת האלופות. פלגריני מקווה ששער החוץ יספיק לויאריאל

המפגש בין ליון למילאן ברבע גמר ליגת האלופות הוגדר בעיני רבים כמבחן האמיתי של הצרפתים. הקבוצה הכי אטרקטיבית במפעל, אולי למעט ברצלונה, פגשה את היריבה האיטלקית הקשוחה מתוך מטרה לאותת לכולם: תספרו אותנו. אבל אחרי ה-0:0 הביתי, ז'ראר הוייה, מאמן ליון, יודע שקבוצתו חייבת להבקיע בסן סירו, ומצר על כך ששיחקה נסוג בבית.

"זו לא הייתה הקבוצה שלי ב-20 הדקות הראשונות", אמר הוייה על השליטה האיטלקית המוחלטת בפתיחה, "הם נראו קפואים, הם ממש רעדו על המגרש. נתנו להם יותר מדי כבוד. אין לי ספק שנשחק טוב יותר, 100 אחוז טוב יותר, במשחק הבא".

הויה התייחס לתוצאה עצמה: "היא לא רעה כל כך, זה מחייב את מילאן להבקיע בבית, ואנחנו יודעים להבקיע בעצמנו. תמיד ידענו להבקיע בליגת האלופות".

קרלו אנצ'לוטי עקץ את המאמן הצרפתי בתגובה: "לא באנו לכאן לשחק על תיקו אבל זה מה שיצא. הייתה לנו פתיחה מצוינת וליון לא חשבה שנעלה התקפי כל כך. הכל עדיין פתוח, לשני הצדדים יש הזדמנות לעלות, ואנחנו ננסה לנצל אותה במגרש הביתי שלנו".

אנצ'לוטי שיבח את גרגורי קופה, השוער המצוין של ליון: "הוא עשה עבודה מעולה. אלמלא הוא, היינו מכריעים את המשחק".

"תוצאה טובה אבל עדיין מסוכנת"

בויאריאל לא עצובים מדי על ההפסד 2:1 לאינטר מילאנו. הקבוצה נוצחה אמנם אחרי שכבר הובילה, אבל שער החוץ של דייגו פורלאן כבר אחרי 45 שניות עשוי להתברר כיקר מאוד.

"היה חשוב לנו לכבוש את השער הזה", אמר מנואל פלגריני, מאמן ויאריאל, "הוא שווה כמו שניים". לפלגריני לא היו טענות להופעה של שחקניו: "שיחקנו כשווים למרות חיסרון של מספר שחקני מפתח. זו תוצאה טובה עבורנו, אם כי עדיין מסוכנת".

רוברטו מאנצ'יני היה שבע רצון מהתוצאה הסופית, בעיקר אחרי הפיגור המוקדם: "אנחנו מתחילים את הגומלין ביתרון קל, אבל יש הרבה עבודה. הם קבוצה מסוכנת בהתקפה, שתנסה לנצל את היתרון שלה בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully