וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו 1:1 לנערים מול אירלנד

ניר איסקוב

29.3.2006 / 22:51

הנבחרת הובילה בדאבלין, אך ספגה שוויון בדקת הסיום. ביום ו' תצטרך ישראל לנצח את רומניה, כדי לשמור על סיכוי לעלות לגמר אליפות אירופה

נבחרת נערים א' (ילידי 89') סיימה הערב (רביעי) בתיקו 1:1 מול אירלנד, במשחק השני של טורניר חצי גמר אליפות אירופה. המשחק נערך בדאבלין, לעיני 3,000 צופים, ולווה בגשם סוחף לכל אורכו.

ישראל עלתה ליתרון בדקה ה-70, לאחר שהמחליף ויקטור מרעי, מבית"ר טוברוק, פרץ מימין, העביר כדור רוחב, ועומר דמארי ממכבי פ"ת הגיע מאחור במרוצה, והבקיע. האירים השוו ממש בדקה האחרונה, הדקה ה-80, אחרי ערבוביה ברחבת הנבחרת, שבסיומה השתלט החלוץ המקומי טרי דיקסון, על הכדור, ודחק מקרוב.

בדקה ה-44 החמיצה אירלנד בעיטת 11, שניתנה לה בעקבות הכשלה של אחד משחקניה על ידי השוער דניאל מכלוף ממכבי פ"ת. כריסטי פאגן, חלוץ מנצ'סטר יונייטד, בעט מעל המשקוף.

מאמן העל של נבחרות הנוער והנערים, זאב זלצר, אמר בסיום: "התפתח משחק פיזי ואגרסיבי שנבע מתנאי המגרש הבוצי. הנערים שיחקו בלי רגשי נחיתות, והתמודדו עם האירים בצורה טובה. זה נכון שמרגישים אכזבה כשסופגים בדקה האחרונה, אבל התוצאה לא מקפחת".

הרכב הנבחרת: דניאל מכלוף, עודד אמיתי, דור מלול, ניסים קפילוטו, גל שיש, עדי סלוניקי, גל הראל, עומר דמארי (יהודה חוטה, 78), ראהד ג'בארין (ליעד אלימלך, 65), מחמוד חיג'אזי (ויקטור מרעי, 50), בן סהר.

במשחק נוסף בבית הישראלי גברה סרביה 0:1 על רומניה. כרגע, מוליכות את הבית אירלנד וישראל עם 4 נקודות לכל אחת, כשלראשונה הפרש שערים עדיף. הנבחרת צריכה לנצח מחרתיים (שישי, 21.00 שעון ישראל) את רומניה, שאיבדה סיכוי להעפיל לגמר אליפות אירופה, על מנת לשמור על אפשרות לעלות שלב. רק הראשונה תבטיח את השתתפותה בטורניר הגמר, שייערך במאי בלוקסמבורג. הנבחרת מודרכת בידי אברהם בכר.

טבלת הבית:

1. אירלנד 2 1:5 4
2. ישראל 2 2:3 4
3. סרביה 2 2:2 3
4. רומניה 2 5:0 0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully