וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנת מילאנו

29.3.2006 / 22:41

ההגנה הקשוחה של מילאן שמרה על שער נקי, והצליחה לסחוט 0:0 בליון. הנציגה השנייה של מילאנו, אינטר, גברה 1:2 על ויאריאל

מילאן עשתה היום (רביעי) צעד משמעותי לקראת העפלה לחצי גמר גביע האלופות, אחרי שסיימה בתיקו 0:0 במשחק החוץ מול ליון. האיטלקים זכו ביתרון משמעותי כשהעבירו את ההכרעה למשחק הגומלין בסן סירו, האלופה הצרפתית שוב מאוכזבת מעצמה עקב כישלונה לנצח קבוצה גדולה בזמן האמיתי. הבעיה המרכזית של הצרפתים הייתה בחוסר היכולת שלה לסכן את שערו של דידה, מול ההגנה הקשוחה של המילאנזים. אומנם בגומלין לצרפתים יספיק תיקו עם שערים והם גם יקבלו בחזרה את ז'וניניו, אבל מצד שני הם איבדו את טיאגו, שספג צהוב שני.

את המשחק דווקא המילאנזים פתחו חזק יותר, ובדקה ה-13 שוער ליון גרגורי קופה הצליח להדוף עם הרגל בעיטה חזקה של שבצ'נקו מתוך הרחבה. בדקה ה-26 פדרטי הרים כדור חופשי לרחבה ואף אחד לא הצליח לגעת בו, ורק דידה זינק בווירטואוזיות כדי להציל אותו מהקו. לפני סיום המחצית הצליח שבצ'נקו להתחמק משני מגנים ולבעוט חזק לשער, קופה היה שוב במקום. ליון התקשתה להגיע למצבים מול ההגנה הקשוחה של האיטלקים.

המחצית השנייה נמשכה באותה צורה. מילאן המשיכה בהצלחה את מלאכת ההתגוננות, וליון מיעטה להגיע להזדמנויות והמשיכה להיות לא מרוכזת בקרבת שערו של דידה. בדקה ה-82 שוער מילאן עצר יפה טיל של טיאגו מ-30 מטר.

אינטר-ויאריאל 1:2

אינטר ניצחה הערב בסן סירו את ויאריאל המפתיעה, לאחר שפיגרה 1:0 כבר בדקה הראשונה. זהו ניצחון חשוב לקבוצתו של מנצ'יני, אבל אינטר מצליחה להשיג רק יתרון מינימלי לקראת הגומלין בספרד, כיוון שלויאריאל יספיק ניצחון 0:1 כדי לעלות לחצי הגמר ולהמשיך במסעה המדהים.

בפתיחת המשחק ויאריאל היממה את כולם עם שער כבר בדקה הראשונה. טולדו כשל בהדיפת כדור של חוסה מארי, ופורלאן היה במקום הנכון כדי להעלות את האורחים ל-0:1 מדהים בסן סירו. התשובה התקבלה תוך שש דקות. סטאנקוביץ' העביר כדור רוחב ברחבה, פניה לא הצליח להרחיק, ואדריאנו היה במקום כדי להשוות ל-1:1 כבר אחרי 7 דקות. המשחק המשיך בקצב מטורף ובדקה ה-23 טולדו מנע מפורלאן את השני שלו במשחק. שתי דקות מאוחר יותר בעט רקובה מרחוק, אבל ויירה, בן ארצו עצר. בדקה ה-36 התקרב גם אדריאנו לשער שני, אבל בעיטה חופשית שלו פיספסה במעט את השער.

המחצית השנייה נפתחה בלחץ של המארחת, ובדקה ה-54 העלה מרטינס (שנכנס במקום רקובה) את אינטר ליתרון 1:2, אחרי מסירה של סטאנקוביץ' בסיום מבצע מצוין. בדקה ה-63 ריקלמה שלח בעיטת עונשין אדירה למשקוף. עד לסיום שתי הקבוצות הצליחו להגיע למצבים, אבל לא הצליחו לכבוש ותוצאת המשחק לא השתנתה. שתי הקבוצות מסיימות את המשחק ברגשות מעורבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully