וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מגדל" תשלם למני לוי 530 אלף שקל

ניר איסקוב

29.3.2006 / 18:41

בית משפט השלום העניק תוקף משפטי להסכם פשרה בין שחקן מכבי ת"א לשעבר לבין חברת הביטוח וניצן שירזי, ששימש כסוכן הביטוח שלו

שופט בית משפט השלום בת"א, יחזקאל הראל, נתן היום (רביעי) תוקף משפטי להסכם פשרה שהושג בין שחקן מכבי ת"א לשעבר, מני לוי, באמצעות אחיו דודו לוי, לבין חברת הביטוח "מגדל" ומאמן בני יהודה, ניצן שירזי, ששימש בזמנו כסוכן הביטוח של לוי מטעם החברה.

על פי ההסכם, יזכה לוי, הנמצא במצב של תרדמת בבית הוריו, לסכום של 530 אלף שקל מחברת "מגדל" עבור סעיף "נכות מלאה", כמו גם לתשלום חודשי בסך 1,245 שקל בגין "אובדן כושר עבודה" עד פברואר 2036.

בנוסף, תבטח "מגדל" את לוי בשתי תוכניות ביטוח חיים של החברה, שאחת מהן תפוג ב-2046 והשנייה ב-2076, בסכום כולל של 200 אלף שקל. לוי יוצג בידי עו"ד משה קפלנסקי, שאמר לאחר מתן ההחלטה: "פסק הדין מדבר בעד עצמו".

יש לציין כי משפחת לוי גם הגישה לבית המשפט המחוזי בת"א תביעת נזיקין גדולה בסך 30 מיליון שקל נגד מכבי ת"א, ההתאחדות לכדורגל והרופאים שטיפלו בשחקן, בגין אי גילוי המום ממנו הוא סבל בלבו, שגרם להתמוטטותו במשחק הליגה נגד בית"ר ירושלים לפני ארבע שנים.

תביעה נוספת הוגשה לבית הדין לעבודה בת"א נגד המוסד לביטוח לאומי, בדרישה להכיר באירוע בתור "תאונת עבודה", שתזכה את לוי בקצבת נכות חודשית עד הגיעו לגיל 67.

שירזי טען כי אין באפשרותו להתייחס לפסק הדין, מאחר שזה טרם הגיע לידיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully