וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: לא אוכל לשחק, קאנן: הוא מרגיש טוב

ניר איסקוב

29.3.2006 / 15:05

קשר מכבי ת"א לא מאמין שיהיה כשיר להתמודדות מול מכבי חיפה, בעוד שמאמנו לא פוסל את האפשרות. חיים: "המטרה הייתה לנוח יומיים, והצלחנו"

"בשלב זה, אני רק מתאמן, ולא אוכל לשחק נגד מכבי חיפה". כך אמר היום (רביעי) לוואלה! ספורט, קשר מכבי ת"א, אבי נמני, שערך אימון מלא, לראשונה מאז נותח במרפאתו של פרופ' מרטנס בבלגיה לפני חודש וחצי.

המאמן טון קאנן, נשמע יותר אופטימי מהקפטן שלו, ואמר לאתר הרשמי של מכבי ת"א: "נמני מרגיש טוב. נחנו לוקחים את הזמן ולא נמהר. הוא הקדים את קצב ההחלמה הצפוי, ואנחנו רואים שיפור נוסף מיום ליום. הכללתו בסגל מול מכבי חיפה תיקבע סמוך ליום שבת".

על המפגש מול המוליכה ביום ראשון, אמר קאנן: "השחקנים מכירים את חיפה, אין סודות. ההרגשה באותו יום תהיה חשובה מאוד, בצירוף חדות ומוטיבציה". גם אופיר חיים התייחס למפגש הצפוי: "המטרה ביומיים החופשיים הייתה לנוח, והצלחנו. ללא קשר לחופש, צריך להגיע עם מוטיבציה גבוהה לכל משחק, ויש לנו משחק קשה מאוד ביום ראשון. אנחנו עם מוטיבציה גבוהה במטרה לנצח, כמו לפני כל משחק. אני מקווה שעד סוף העונה, השחקנים ייתנו הכל לקבוצה".

המאמן ההולנדי דיבר גם על סוגיית האוהדים: "הקהל פגוע, ולא כועס. האוהדים נפגעים מההפסדים של הקבוצה, אנחנו צריכים להראות לו שאנחנו מתאמצים בשבילו ובשביל המועדון. אני מקווה שהקהל יגיע ויתמוך בשחקנים. אצטדיון מלא ילהיב את השחקנים גם בתקופה קשה". קאנן ציין כי הוא מקווה שאייל ברקוביץ' ינהיג את הקבוצה ביום ראשון, כפי שעשה במשחק הליגה האחרון נגד בני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully