וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגדולות רבות על עובד

ניר איסקוב

29.3.2006 / 14:34

מכבי חיפה ובית"ר ירושלים כבר מנהלות מגעים רשמיים לגבי צירופו של שחקן בני יהודה. גם התל אביביות מגששות בנוגע לקשר בן ה-22

מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, מעוניינות לצרף בעונה הבאה את קשר בני יהודה, ראובן עובד. לוואלה! ספורט נודע כי בין עובד למכבי חיפה ובית"ר ירושלים מתנהלים מגעים רשמיים בנוגע להעברתו לאחת משתי הקבוצות, שמנהלות מאבק על צירופו. כמו כן, גם מכבי ת"א והפועל ת"א בוחנות את האפשרות לצרף את עובד, אך במקרה שלהן, לא מדובר במגעים רשמיים, אלא בגישושים בלבד.

הקשר בן ה-22 פורח העונה בבני יהודה, תחת הדרכתו של ניצן שירזי, והדבר לא נסתר מעיני מקבלי ההחלטות בשורות המוליכה וסגניתה. חיפה מחפשת שחקני חיזוק ישראלים שיעבו את הסגל המידלל שלה, אחרי שיניב קטן עזב לווסטהאם ועידן טל ישחק בעונה הבאה בבולטון. בנוגע לבית"ר, ידוע כי לואיס פרננדז מחפש שחקנים ישראלים ברמה גבוהה לצד הזרים שהוא מתכנן להביא. בנוסף, פרננדז התבטא בעבר בראיונות לגבי יכולותיו הגבוהות של עובד.

חוזהו של עובד בבני יהודה מסתיים בסוף העונה. דוברת בני יהודה, רונית אשכנזי, מסרה בתגובה: "לבני יהודה יש אופצייה להארכת חוזהו של ראובן עובד, והוא ישחק בבני יהודה בעונה הבאה. מה שיותר עצוב הוא, במידה שהפרסום נכון, שקבוצות מנהלות מגעים עם שחקנים שחתומים על חוזה. אני רוצה להאמין שזה לא נכון". אייל מלול, המטפל בענייניו של עובד מטעם סוכנות "אייל רוברט הפקות", סירב להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully