וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם רוצה את אריקסון בריאל, מרטין את רוני

29.3.2006 / 14:14

הקשר האנגלי יודע את מי הוא היה שמח לראות כמאמן קבוצתו בעונה הבאה. מרטין רוצה לרכוש את ויין רוני, אתלטיקו את מנסיני

אחרי שאתמול פירסמה ריאל מדריד רשימה בת שבעה מועמדים למאמנה בעונה הבאה, הצהיר דייויד בקהאם את מי הוא היה רוצה לראות בתפקיד. "אני חושב שסוון גוראן אריקסון יתאים לתפקיד, בגלל שאחת המעלות שלו היא היחסים עם השחקנים. הוא נותן להם הרבה כבוד", אמר הקשר על מאמנו בנבחרת אנגליה.

"הוא מאמן מנוסה, כך שלא תהיה לו בעיה להתמודד עם התפקיד. אחרי 5 שנים בנבחרת אנגליה, בהן הוא התמודד עם התקשורת ועם הלחץ, אני חושב שהוא יוכל לעשות את זה גם בריאל מדריד", הוסיף בקהאם על השבדי. "הוא יתמוך בשחקנים שלו בפומבי וזה דבר חשוב. שחקנים יודעים להעריך דבר כזה".

בקהאם גם הציג את אחד הפתרונות לבעיותיו של מועדון הפאר: "הקבוצה צריכה יציבות. יציבות מביאה יכולת ומביאה תארים. אנחנו צריכים מאמן שישאר פה הרבה זמן".

רשימת הקניות של פרננדו מרטין

התקשורת הספרדית מפרסמת הבוקר (רביעי) כי ריאל מדריד מתעניינת בווין רוני. החלוץ האנגלי, כך מדווח, הוא המטרה הראשונה של הנשיא החדש, פרננדו מרטין. שמות נוספים שהועלו כיעדים אותם הציב הנשיא לקנייה, הם מחמדו דיארה מליון, אריאן רובן מצ'לסי וכריסטיאן קיבו, בלם רומא.

בכל מקרה, מעבר של רוני לסנטיאגו ברנבאו יתבצע רק במקרה של עזיבה של רונאלדו. אלכס פרגוסון צפוי לסרב בכל תוקף לשחרורו של החלוץ הצעיר, אבל מרטין מקווה שכניסתה של משפחת גלייזר למנצ'סטר יונייטד תפתח בפניו את הדלת לעסקה.

אתלטיקו מדריד מתכננת את העונה הבאה

בינתיים מדווחת העיתונות הספרדית שגם בגזרת אתלטיקו מדריד לא שקט. על פי הדיווחים, רוצה אתלטיקו לרכוש את קשרה של רומא, אלסנדרו מנסיני. הברזילאי בן ה-25 נהנה מעונה נהדרת במדי הגיאלורוסי והמועדון הספרדי כבר פנה לרומא ואליו. אם מנסיני יעבור לויסנטה קלדרון, צפוי המועדון האיטלקי לקבל בתמורה סכום שנע סביב ה-11 מיליון יורו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully