וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סיים את העונה?

אודי לובלסקי

29.3.2006 / 12:32

הפורוורד של פיניקס נפצע שוב בברך בה נותח. אינדיאנה תעלה את גופייתו של רג'י מילר לתקרת האולם, בואן נקנס על הבעיטה בריי אלן

האם אמארה סטודמאייר, הפורוורד של פניקס, סיים את העונה? סטודמאייר נפצע שוב בברכו השמאלית, בהפסד קבוצתו לניו ג'רזי (110:72) בלילה שבין שני לשלישי. השחקן נשלח לשיקום הברך ולא שיחק בתבוסה למלווקי - 132:110. מאמנו מייק ד'אנטוני אמר: "הוא יכול להיעדר לשלושה ימים, אולי לעשרה ימים ואולי עד סוף העונה. כרגע אין לנו תשובות מדויקות על מצבו". ד'אנטוני ציין כי סטודמאייר "מיואש מהמצב" והדגיש שאינו הולך ללחוץ עליו: "הוא ישחק עבור הסאנס בעשר השנים הקרובות, כך שהשיקול של מה הוא יעשה בשבוע הבא לא יכריע".

טים תומאס, חברו של סטודמאייר לקבוצה, אמר: "כרגע מה שמטריד אותו הוא להיות בריא. כל השאר בחשיבות משנית. אנחנו צריכים לחפות על חסרונו".

אינדיאנה אומרת שלום לרג'י

אינדיאנה פייסרס תחלוק כבוד לשחקן הטוב בתולדותיה, רג'י מילר, כשתעלה את הגופיה מספר 31 לתקרת אולמה, ובכך תודה למילר על 18 שנים מסורות בקבוצה. האירוע צפוי להתקיים במחצית המשחק מול פיניקס. "אני רק חושב על כך שהגופיה שלי תהיה על גג האולם, ויודע שזה יהיה ערב מיוחד", אמר מילר. "כשהגעתי לאינדיאנה, אף אחד לא ידע מי זו הפייסרס. אני רוצה שאנשים יזכרו אותנו כמו שזוכרים את שיקגו, דטרויט והלייקרס".

קנסות לבואן ולהאסלם

ברוס בואן, שחקנה של סן אנטוניו, נקנס ב-10 אלפים דולר על ידי הנהלת ה-NBA, לאחר שבעט בריי אלן במהלך הפסד קבוצתו 106:102 לסיאטל. "טעיתי במה שעשיתי, הנהלת הליגה החליטה ועלי להתמודד עם התוצאות. ואני אכן מתמודד. אני מקבל את ההחלטה", אמר בואן.

בואן בעט בגבו של אלן כשהשנים שכבו על הפרקט. לבואן נשרקה עבירה טכנית ואילו אלן, שניסה להחזיר לו, נהדף על ידי שחקן קבוצתו, רוברט סוויפט, ועל ידי שחקן סן אנטוניו, נאזר מוחמד. מאוחר יותר אמר אלן: "כששחקנים שולחים מרפקים ובועטים בך זה פשוט כדורסל מלוכלך. אני לא מכבד אנשים כאלה". יש לציין שבואן נחשב לאחד השחקנים הנוקשים והמלוכלכים ביותר בליגה.

ועוד בסן אנטוניו: טוני פארקר החמיץ משחק בפעם הראשונה העונה, לאחר שנפגע בעצם השוק באותו מפגש מול סיאטל. פארקר לא שותף בניצחון על הקליפרס (87:98) ומאמנו, גרג פופוביץ', אמר: "רגלו מאוד רגישה. הוא לא יכול להפעיל עליה משקל".

שחקן מיאמי, יודוניס האסלם, נקנס ב-5000 דולר על ידי הנהלת הליגה בעקבות הסרת חולצתו לפני שעזב את המגרש. האסלם הורחק בניצחונה של קבוצתו מול אינדיאנה (91:96) ביום שני האחרון. האסלם הורחק לאחר שבמהלך הרבע השני החל בחילופי מלים "חמות" עם ג'רמיין אוניל, שחקן אינדיאנה.

מכללות: סמפסון יחליף את דיוויס באינדיאנה

קלוין סמפסון, שאימן בעונה החולפת את אוקלהומה, יחליף את מייק דיוויס, שהתפטר מתפקידו. דיוויס הוביל את אינדיאנה לגמר אליפות המכללות ב-2002, ולשלבים המכריעים בטורניר ב-2001, ב-2003 וגם העונה, כשהפסיד לגוזאגה בסיבוב השני.

סמפסון ידוע כמאמן הגנתי ששם דגש מיוחד על שליטה בכדורים החוזרים. הוא היה בעבר נשיא איגוד המאמנים ובנוסף הוביל את הנבחרת האמריקאית עד גיל 21 למדליית זהב באליפות העולם שנערכה בהאליפקס, נובה סקוטיה, בקיץ 2005. מאזנו של סמפסון ב-12 שנותיו באוקלהומה עמד על 279 נצחונות לעומת 109 הפסדים. באופן אירוני, סמפסון ואוקלהומה הפסידו לדיוויס ואינדיאנה בפיינל פור של 2002.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully