וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו צריכים להפגין יותר נחישות"

29.3.2006 / 9:36

פאביו קאפלו יודע שיובנטוס נמצאת בבור עמוק אחרי ה-2:0 לארסנל. אחרי 0:0 בליסבון, רייקארד מרוצה: "תיקו הוא תוצאה טובה"

המשחקים הראשונים ברבע גמר ליגת האלופות מצאו שוב את יובנטוס, כמו בשנה שעברה בשלב הזה, עם הגב לקיר אחרי משחק באנגליה. ההפסד 2:0 לא עשה טוב לפאביו קאפלו והאיטלקים, והגברת הזקנה יודעת כעת שצריך לשנס מותניים בגומלין בדלה אלפי, אבל מול ההגנה הנוקשה והמצויינת של ארסנל, לכבוש שלושה שערים (בלי לספוג) זה ממש לא קל.

"נצטרך לבוא עם יותר ביטחון ויותר נחישות", אמר קאפלו לאחר המשחק, בו להוציא את דקות הפתיחה, ארסנל שלטה ללא עוררין. "היו לנו כמה הזדמנויות שקולו טורה הציל ברגע האחרון, אבל ארסנל הייתה יותר טובה. העובדה שהגיעה ממנוחה של עשרה ימים עזרה לה". קאפלו התייחס לאדומים של מאורו קמוראנסי וג'ונתן זבינה: "חבל שהם קיבלו אותם. הכרטיסים האלה הם מה שאני מצטער עליו הכי הרבה במשחק הזה".

ארסן ונגר רצה להוציא אפילו יותר מהמשחק הזה ולא נראה כמי שמסתפק בתוצאה: "אם יש משהו שאני מצר עליו, זו העובדה שלא הבקענו יותר שערים. אני מאמין שנוכל להשלים את העבודה בטורינו, אבל זה יהיה קשה ללא ספק. חייבים להשאיר את הרגליים על הקרקע". אבל ונגר לא שכח להחמיא לשחקניו: "היה לנו משחק מצוין. הפגנו מהירות ויכולת טכנית גבוהה".

"נבקיע בגומלין"

פרנק רייקארד היה מאוכזב במידה מסויימת על כך שברצלונה לא הבקיעה ב-0:0 בסטאד דה לוז בליסבון, אבל לא יותר מדי. "חבל שלא כבשנו, אבל כעיקרון תיקו בחוץ הוא תוצאה טובה בליגת האלופות. אין לי ספק שנבקיע שערים בגומלין".

ויקטור ואלדז, שוער ברצלונה, החמיא לעמיתו מהצד השני, מורטו, שלמרות כמה הרחקות לא טובות ברגל היה הגורם העיקרי בשער בנפיקה לכך שקבוצתו לא ספגה: "הוא היה מצוין. לא הבקענו אבל אי אפשר להגיד שלא ניסינו. פשוט לא הכנענו אותו".

גם רונאלד קומאן, מאמן בנפיקה, היה מרוצה מהתוצאה: "יש להם קבוצה מעולה. ידעתי זאת קודם ואני יודע זאת עכשיו. בגומלין הם ישלטו ואנחנו ננסה להבקיע שער חוץ. עצרנו הערב את השחקנים הטובים שלהם, התמודדנו היטב עם דקו ורונאלדיניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully