וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר-עף: קרית אתא שמרה על הבית

29.3.2006 / 19:07

האלופה ניצחה 1:3 את מכבי ת"א אחרי שהתעוררה רק באמצע המערכה השנייה, ומוליכה 0:1 בסדרת הטוב מ-5. מאמן אתא: "עדיין יש חריקות"

הפועל קרית אתא עלתה הערב ליתרון 0:1 בסדרת גמר פלייאוף הכדורעף מול מכבי תל אביב, אחרי ניצחון 1:3.

קרית אתא, האלופה, הגיעה אחרי סדרה קלילה מול הפועל חצור/אשדוד, מכבי תל אביב התאמצה קצת יותר מול הפועל כפר סבא, והתעוררה ראשונה למשחק עם ניצחון 22:25 במערכה הראשונה. המערכה השנייה החלה באותם טונים עם 0:3 למכבי, אבל אתא התאשתה ועלתה ל-8:10, תוך שהיא מגדילה את יתרונה בהדרגה ל-11:18, ובסיום המערכה 19:25, ו-1:1.

המקומיים המשיכו במומנטום הטוב גם במערכה השלישית אבל כשהוליכו 20:24, נרדמו ומכבי הצליחה לעשות 3 נקודות רצופות. למזלה של אתא, סיים אלי אפרתי עם הנחתה והחזיר את הצבע ללחיי מאמנו אבישי קרפובסקי, 23:25 בתום המערכה השלישית. מכבי נשברה ושחקניה הצעירים לא הצליחו להפיג את סימני ההתרגשות, והאלופה לא התקשתה לנצח במערכה הרביעית 19:25, ו-1:3 במשחק כולו.

אבישי קרפובסקי, מאמן אתא, כרגיל לא הצטנע: "עדיין יש חריקות בנושא הקבלה והתיאום בהתקפה. המשחק הבא אצליהם, וזה שהם לא ניצחו אותנו העונה, לא אומר שנקל בהם ראש".

זהר בר נצר, המאמן הצהוב: "משחק חלש של שתי הקבוצות. גם כשקצת חזרנו, זה לא היה בזכות משחק טוב שלנו, אלא בגלל יכולת לא טובה שלהם. הם הרבה יותר מנוסים וכדי לנצח אותם נהיה חייבים לשחק טוב. הרבה יותר טוב מהיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully