וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: טל חתם בבולטון

ניר איסקוב

29.3.2006 / 23:20

החוזה נחתם באופן רשמי היום (רביעי) בצהריים, טל ישחק עד יולי 2009 בבולטון. דייויד אבו: "בן אדם אחד ניסה לחסל את העסקה"

עידן טל חתם היום (רביעי) בצהריים באופן רשמי בבולטון האנגלית לשלוש העונות הקרובות, עד יולי 2009. בכך באו לסיומם סימני השאלה שליוו את העסקה. גורם המקורב לעסקה התבטא כי "טל ירוויח הרבה יותר מחצי מיליון יורו לעונה".

דייויד אבו, שתיווך בין הצדדים, סיפר לוואלה! ספורט: "עברנו כמה שבועות קשים, בגלל שבן אדם אחד ניסה לחסל את העסקה, וכולם יודעים מיהו. בסופו של דבר, בולטון רצו את עידן, הוא רצה להיות בבולטון, והעסקה נסגרה. היו הרבה ישיבות של עורכי הדין של בולטון עם ההתאחדות האנגלית והישראלית, כדי לוודא שהכל כשורה. בגלל זה היו עיכובים במו"מ, וברגע שנשיא בולטון קיבל אור ירוק שהכל כשר, החליטו סופית להחתים אותו". רונן קצב, שיצג את טל ב-8 השנים האחרונות וכבר הודיע על כוונתו לתבוע את השחקן בגין הפרת חוזה, סירב להתייחס לדברים.

הבוקר (רביעי) פרסם ה"מירור" האנגלי כי מנג'ר בולטון, סם אלרדייס, קיבל אישור להשלים את עיסקת עידן טל. לטענת העיתון, שמכנה את עיסקת טל כשנויה במחלוקת, ראשי המועדון אישרו למנג'ר לסגור סופית את החתמת טל, למרות שסוכנו הוא בנו של סם אלרדייס, קרייג. המנג'ר: "המילה האחרונה בנושא היא של הנשיא. עכשיו נתקדם בעיסקה".

ארבייטמן סירב להתנצל באימון (תומר לוי, הארץ)

אתמול נערכה פגישת עבודה משולשת במתחם האימונים של מכבי חיפה בכפר גלים בין נשיא המועדון יעקב שחר, המנכ"ל איתמר צ'יזיק והמאמן רוני לוי. במהלך הפגישה דנו הצדדים בתוכניות לעונה הבאה ובעיקר בשיפוץ מתחם האימונים בכפר גלים. השיפוץ יחל בשבוע הבא וחיפה תתאמן במגרש קצף עד סוף העונה. בקבוצה ישקיעו עד מיליון שקלים בשיפוץ המתחם. הפגישה הוגדרה כ"טובה מאוד" על ידי הצדדים ובין היתר דובר בה גם על חיזוק לעונה הבאה. בין השמות על הפרק: משה ביטון, בלסינג קאקו ומזואה אנסומבו.

כמו כן הוחלט להחזיר בתחילת העונה הבאה את דקל קינן ורביב גזל המושאלים למועדון ולעשות מאמצים לצרף את קשר מ.ס. אשדוד, דוד רביבו. לגבי מיכאל זנדברג וניר דוידוביץ', להם כבר הועברו הצעות: השלושה החליטו שבחודש הקרוב תתקבל החלטה בכל מקרה, לכאן או לכאן.

בחיפה גם יחליטו סופית לגבי שלומי ארבייטמן עד תום העונה, אם כי עושה רושם כי כרגע יש הסכמה כללית במועדון, לא רק של המאמן רוני לוי, כי צריך לשחרר אותו בסוף העונה.

ארבייטמן עצמו הגיע אתמול לאימון, לא התנצל בפני חבריו, ובמהלכו אמר לחבריו: "אני לא מבין מה העליהום הזה עלי, על מה בדיוק אני צריך להתנצל? מכבי חיפה חשובה לי ואעשה הכל להוכיח את זה עד סוף העונה".

לאימון הגיע גם נשיא המועדון, יעקב שחר, שניצל את ההזדמנות לדבר עם השחקנים ואמר להם: "אהבתי את התצוגה שלכם מול בני יהודה, חייבים להמשיך בכדורגל הטוב הזה ולתת לקהל ליהנות".

חיים מגרשווילי קיים שיחה אתמול עם רוני לוי בה ביקש לדעת אם הוא נכלל בתכניותיו בעונה הבאה. לוי הבהיר לשחקן כי הוא בונה עליו. למגרלשווילי חוזה בקבוצה לשנתיים נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully