וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול רוצה את סולארי. המחיר: 10 מיליון יורו

29.3.2006 / 9:57

זה הסכום אותו הציבה אינטר על הקשר הארגנטינאי. המועדון האנגלי גם מאשר שיש מגעים למכירתו. דוסון ולנון האריכו חוזיהם בטוטנהאם

ליברפול פנתה לאינטר בבקשה לרכוש את סנטיאגו סולארי, ונענתה שמחירו הוא 10 מיליון יורו, כך מדווחת העיתונות האנגלית. ליברפול מחפשת נואשות אחר קשר ברמה גבוהה שישחק בכנפיים. הארגנטינאי לא מרוצה כבר תקופה ארוכה אצל רוברטו מנצ'יני ומעבר שלו לאנפילד עשוי להיות טוב עבור כל הצדדים.

הנהלת הקבוצה שמחפשת רוכש, אישרה כי היא מקיימת מגעים עם כמה קונים פוטנציאליים. "הנהלת ליברפול נתקלה בספקולציות האחרונות אודות משקיעים חדשים בקבוצה, ויכולה לאשר שאכן מתקיימים מגעים עם מספר משקיעים פוטנציאליים", נאמר בהצהרה פומבית של המועדון.

טוטנהאם חושבת על העתיד

שני כוכביה הצעירים של טוטנהאם, מייקל דוסון וארון לנון, האריכו את חוזיהם בקבוצה. שני השחקנים, המשתייכים דרך קבע לנבחרת אנגליה עד גיל 21, נותנים עונה מצויינת ודמיאן קומולי, מצוות הניהול המקצועי של הקבוצה היה מאושר: "זה נהדר בשבלינו. אלו שני שחקנים אנגליים, הם צעירים, והם הראו מה הם מסוגלים לעשות העונה". לנון, שגדל בנוער של לידס חתם עד עונת 2010. דוסון, שהגיע מנוטינגהאם פורסט בינואר 2005, חתם על הסכם שישאיר אותו עם התרנגולים עד 2011.

מנצ'סטר סיטי תאבק כדי לשמור על דני סטארידג'

הטרנד החדש של החודשים האחרונים באנגליה, קנייה של כל כוכב בן 15 או 16, גרמה למנצ'סטר סיטי לרצות ולהחתים את כוכב מחלקת הנוער שלה, דני סטארידג' על חוזה מקצועני. החלוץ הצעיר מפציץ במדי קבוצת הנוער, וכבר נמצא תחת מעקב של ארסנל וצ'לסי. "כל מה ששחקן צעיר צריך כדי להתפתח, קיים אצלנו", אמר ג'ים קאסל, מנהל מחלקת הנוער של הסיטי. סטארידג' ישחק עם קבוצת הנוער בחודש הבא, בגמר הגביע האנגלי מול ליברפול.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

פדרסן בדרך לוויגאן

וויגאן אתלטיק רוצה לרכוש את הנריק פדרסן, חלוצה של בולטון.
הדני הותיק, בן ה-32, נאבק העונה על מקום בהרכב הוונדררס, ועשוי למצוא את מקומו מחדש אצל המאמן פול ג'ואל. זה רוצה אותו בוויגאן, שתציע עליו 250 אלף פאונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully