וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאמין שאשאר בבית"ר גם בשנים הבאות"

ניר איסקוב

28.3.2006 / 22:50

קשר בית"ר ירושלים, מזואה אנסומבו, רואה את עתידו בטדי, אם כי לדבריו טרם נעשתה אליו פנייה בנושא. בן יוסף ייעדר בשבת

"נכון לעכשיו, אף אחד מהקבוצה לא דיבר איתי על המשך גם בעונה הבאה, אבל כשיגיע הרגע הזה, אני מאמין שלא יהיו בעיות ואני אשאר בבית"ר גם בשנים הבאות". כך התבטא היום (שני) קשר בית"ר ירושלים, מזואה אנסומבו, בראיון שהעניק לאתר בית"ר.נט.

אנסומבו, שחוזהו בבית"ר מסתיים בתום העונה, הוסיף: "כייף לי בבית"ר ירושלים, אני מרגיש כאן כמו בבית ואני מאוד אוהב את הקהל. הגעתי בתחילת השנה לקבוצה שלא דיברה על אליפות, והיום בכל מקום אני שומע שבית"ר תזכה בשנה הבאה באליפות. זה עושה לי טוב מאוד, ואני מאוד רוצה להיות חלק מהקבוצה הזאת גם בעונות הבאות".

לגבי האפשרות שיעבור למכבי חיפה, ששמו הוזכר כמועמד להצטרף אליה, אמר אנסומבו: "אני קודם כל רוצה לשחק בבית"ר ירושלים. אם לא ירצו אותי כאן, אז מכבי חיפה היא אפשרות, כמו גם קבוצות אחרות שרוצות אותי, אבל אין שום סיבה שאני לא אשאר בבית"ר אם ירצו אותי כאן".

תומר בן יוסף, שספג כרטיס אדום שלישי העונה במשחק נגד מכבי חיפה לפני שבועיים, יחמיץ כתוצאה מכך גם את משחק הליגה הקרוב מול הפועל כפ"ס בשבת. קיימת גם האפשרות שההתאחדות לכדורגל תחליט להחמיר עמו, ולאלץ אותו להיעדר גם מהמשחק בעוד שבועיים נגד בני יהודה, בו יחסרו ז'רום לרואה ודויד אגאנסו המוצהבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully