וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום מתקרב להפועל ת"א

יניב קובוביץ', הארץ בשיתוף ניר איסקוב

29.3.2006 / 9:13

קבוצת הניהול נפגשה עם המועמד המוביל לאימון המועדון, והציעה לו חוזה לשנתיים, על 130 אלף דולר לעונה. שום: "אני אופטימי"

קבוצת הניהול של הפועל ת"א, בראשות מוני הראל, נפגשה אתמול(שלישי) עם יצחק שום, לפגישה שהוגדרה על ידי כל המשתתפים כ"טובה". הצדדים קבעו לשוב ולהיפגש בקרוב. שום אמר לוואלה! ספורט: "הייתה פגישה טובה מאוד. אני אופטימי".

אם יחתום המאמן בקבוצה לשנתיים, על פי החוזה המוצע, הוא ירוויח 130 אלף דולר לעונה, לא כולל מענקים על תארים. מוני הראל עדיין אינו יכול להחתים את שום על חוזה, משום שעד שלא יסיים את המשא ומתן מול כתר, הוא אינו יכול לדעת מה יהיה תקציב המועדון בעונה הבאה. מי שהיה נחוש להחתים את שום בחודש האחרון הם אנשי כתר, בעוד הראל העדיף את אלי כהן לתפקיד. אלא שבינתיים שינה הראל את דעתו והוא לא יתנגד להחתמתו של שום, גם כתוצאה מהערכה שהוא רוחש כלפיו וגם מתוך גישה שזו הבחירה של אנשי כתר, ועל כן הם "ישלמו עבור התענוג".

הודעה רשמית, ככל הנראה, תצא בשבוע הבא. מחר אמורים אנשי כתר לחתום עם מוני הראל ואנשיו על ההסכם בין הצדדים לגבי ניהול הקבוצה. בקבוצת הראל עדין לא קיבלו את רוב התנאים, אולם אנשי כתר טוענים כי הפערים ניתנים לגישור ואין שום עניין להוציא את מוני הראל מניהול המועדון. בהפועל תל אביב מבינים כי עליהם להתחיל להתכונן לעונה הבאה מוקדם משחשבו. אמנם לא קיימת פאניקה בשלב זה מהעובדה שבית"ר ירושלים מעוניינת בשמעון גרשון, אבל כבר יש מי שסבור כי הגיע הזמן לשבת עם השחקנים. בהפועל מתחילים לדבר על האפשרות שעמרי אפק יעשה את דרכו חזרה למועדון, וייתכן שהרעיון נובע מתוך רצון להוכיח לבית"ר ירושלים שגם לה יש מה להפסיד בהתגוששות בין הקבוצות על רקע הפנייה, לכאורה, לגרשון. אולם בהתחשב בכך שאפק לא נכלל כלל בסגל הקבוצה בשבועות האחרונים, לא ברור מה מידת האפקטיוויות של הניסיון.

גרשון ערך אתמול אימון חלקי בשל פציעה, איזיבטו אוגאבונה ואיליה יבוריאן עדיין פצועים והם בספק ליום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully