וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים נגד השופטים

28.3.2006 / 19:45

הפועל ירושלים סיימה את דרכה ביול"ב אחרי הפסד 92:81 לדינמו במוסקבה. ג'נקינס: "לא יכול לתת לדינמו קרדיט אחרי שיפוט כזה"

כששישה שחקנים בלבד קולעים במשחק חוץ מול קבוצה כמו דינמו מוסקבה, אי אפשר לעלות לגמר גביע יול"ב. זה מה שקרה הערב (שלישי) להפועל ירושלים, שכל כך רצתה, אבל אולי רצתה יותר מדי. מאיר טפירו, הוראס ג'נקינס ורוג'ר מייסון - אחד מהם היה צריך לקחת את המשחק הזה על עצמו, אבל השלושה העדיפו להפיל את זה על מריו אוסטין, שהיה מצויין, אבל לא מספיק מצויין כדי לנצח לבד.

מהצד השני, לזארוס פאפאדופולוס השאיר הערב את הבמה למיירה צ'אטמן, רובן דגלאס ודימיטרי דומאני במחצית ראשונה מצויינת. דינמו מוסקבה, הקבוצה שנבנתה במיוחד לתואר השנה בגביע יול"ב, עשתה את זה כמו שצריך וניצחה 81:92 בדרך לגמר בשרלרואה. הפועל ירושלים מתפנה לחלום אחר, אליפות ליגת העל.

מהלך המשחק

מאיר טפירו פתח בחמישיה של ירושלים וקלע את הסל הראשון שלה במשחק, אבל מהצד השני, הוא לא הצליח לעצור את דימיטרי דומאני, שקלע 7 נקודות והוביל את דינמו ליתרון 6:13. ארז מרקוביץ' נכנס במקום קוז'יקרו וקלע 4 נקודות רצופות, מייסון הוסיף שלשה וירושלים הישוותה ל-13:13 אחרי 5 דקות. בחלק השני של הרבע, ירושלים נרדמה לגמרי. דינמו חזרה מפסק הזמן וקלעה 4 שלשות רצופות, שהובילו אותה לריצת 0:14 ויתרון 19:34 בסיום הרבע הראשון.

הוראס ג'נקינס שותק על ידי ההגנה הרוסית, למאיר טפירו לא היו תשובות והיחיד שתיפקד בירושלים היה מריו אוסטין. שתי שלשות שלו הורידו את הפער לחד ספרתי (44:35) בפעם הראשונה ברבע השני ולאחר מכן, הגיע גם סל השדה הראשון של הוראס ג'נקינס (2:00 דקות להפסקה). לרגע זה נראה כאילו ירושלים חזרה למשחק, אלא שצ'אטמן ודגלאס הגיבו בשתי שלשות והובילו את דינמו ליתרון 42:54 במחצית.

הירושלמים התעוררו ברבע השלישי. זה התחיל עם שלשה של ג'נקינס, המשיך עם עוד שניים של מריו אוסטין במשחק ענק וגם מאיר טפירו וארז מרקוביץ' מצאו זמן לחזור למשחק כשצימקו ל-67:60. ג'נקינס הוסיף עוד שלשה והמעגל הסתיים שוב אצל מריו אוסטין, שהוריד ל-68:65. ירושלים הייתה כל כך קרובה לשיוויון, אבל התרגשה מדי והתסריט של המשחק חזר על עצמו. מיירה צ'אטמן ניצל שוב רגעים של שאננות כדי להחזיר את דינמו ליתרון דו ספרתי. הרבע השלישי הסתיים ב-66:76 לזכותה.

דינמו מוסקבה פתחה את הרבע האחרון בריצת 0:5 ומריו אוסטין התחיל לגלות סימני עייפות. גם לשחקני היריבה כבר נגמרה האנרגיה, אבל בניגוד לאדלשטיין, איבקוביץ' קיבל תרומה גדולה יותר מהספסל. טפירו וג'נקינס הצליחו לצמק שוב למינוס 7 אחרי פיגור דו ספרתי והפעם זה לא עזר אפילו כדי להעלות חיוך קטן על פניו של ארקדי גאידמק.

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: מריו אוסטין 34 (10 מ-19 ל-2, 4 מ-6 לשלוש), הוראס ג'נקינס 14, מאיר טפירו 11 ו-9 אסיסטים, ארז מרקוביץ' 10, רוג'ר מייסון 7, מתן נאור 5.

קלעו לדינמו מוסקבה: מיירה צ'אטמן 27, רובן דגלאס 21, דימיטרי דומאני 19, פאפאדופולוס 10, קורבאקוב 8, פוטסיס 7.

ירושלים מאשימה את השופטים (ערוץ 5)

"אי אפשר לנצח במוסקבה כשהם הולכים 38 פעמים לקו ואנחנו 10", כך סיכם לערוץ 5 מאמן הפועל ירושלים, ארז אדלשטיין, את ההפסד לדינמו מוסקבה (92:81) במשחק הגומלין של חצי גמר גביע יול"ב, שסיים את דרכה של הקבוצה במפעל העונה.

הוראס ג'נקינס ירד נסער לחדר ההלבשה ומיד הפנה אצבע מאשימה לשופטים: "אני אף פעם לא מדבר על שופטים, אבל צריך לראות מה הם עשו לנו במשחק הזה". גם רוג'ר מייסון ג'וניור הסכים: "פשוט אין מה להגיד על השופטים".

"אף פעם לא ראיתי הבדל כזה בכמות בשריקות", הוסיף ג'נקינס, "רציתי לתת קרדיט לדינמו מוסקבה ולברך אותם על הניצחון, אבל קשה לי לעשות את זה אחרי תצוגת שיפוט כזאת".

אדלשטיין הודה ש"דינמו מוסקבה קבוצה מצוינת והיא הייתה טובה יותר", אבל הבהיר: "היינו יכולים לעשות את זה אם היינו מקבלים 2-3 זריקות ברגעים החשובים שבהם חזרנו למשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully