וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן באסטן מרגיע את ואן ניסטלרוי

28.3.2006 / 11:28

מאמן נבחרת הולנד טוען שהחלוץ בטוח בסגל, למרות הספסול ביונייטד. מוריניו: "דרוגבה לא צוללן". ניוקאסל וסלטיק ייפרדו משירר

אומנם חלוצה ההולנדי של מנצ'סטר יונייטד רוד ואן ניסטלרוי מבלה לאחרונה משחקים שלמים על ספסל קבוצתו, אבל לעומת זאת, בנבחרת הולנד מקומו מובטח. כך הכריז מאמן הנבחרת ההולנדית, מרקו ואן באסטן.

"הודעתי לו (לואן ניסטלרוי) בפירוש שאין לו מה לדאוג לגבי מקומו בסגל הנבחרת", סיפר ואן באסטן. אצל אלכס פרגוסון הדברים נראית אחרת. "זה לא קל לרוד לשבת על הספסל, אבל זה היה בלתי אפשרי להשאיר את לואיס סהאה בחוץ לנוכח הכושר המצוין שבו הוא נמצא. לשחק עם שלושה חלוצים זה לא תמיד מתאים, וזה עלול לשבש לנו את האיזון. הכי חשוב מבחינת הקבוצה זה לשמור על מומנטום". ואכן, השדים האדומים, שיארחו את ווסטהאם ביום רביעי, מחפשים את ניצחונם השביעי ברציפות. ואגב, ואן ניסטלרוי עדיין ממוקם בראש טבלת מלך השערים של הפרמיירליג (יחד עם תיירי הנרי), עם 19 כיבושים.

מוריניו: "דרוגבה לא צוללן"

מנג'ר צ'לסי מתעקש כי חלוץ הקבוצה דידייה דרוגבה הוא "לוחם אמיתי", ולא "צוללן". מוריניו הגיב לפרשה מסעירה באנגליה, שהחלה כשהחלוץ מחוף השנהב הודה בריאיון לפני משחק כי "בעבר הוניתי לא פעם שופטים עם צלילות ברחבה", למרות שאחר כך חזר בו.

ההתאחדות עדיין לא החליטה כיצד לטפל במקרה, אבל מוריניו כבר נחלץ לעזרת החלוץ שלו: "לפעמים הוא לא זוכה בכבוד שהוא ראוי לו. דרוגבה הוא פייטר. אני מאושר שיש לי מקצוען כזה קבוצה שלי. הוא מסוג השחקנים שאתה שמח ללכת איתם למלחמה".

הכנסות משחק הפרידה משירר ילכו לצדקה

הקפטן של ניוקאסל, אלן שירר בן ה-35, הודיע כבר כי יפרוש בתום העונה, וכיאה למעמדו, עם למעלה מ-400 הופעות בקבוצה ו-202 שערים (וכמובן תואר מלך השערים של המועדון בכל הזמנים), ארגנו לו המקפייז משחק פרידה באיצטדיון הביתי של הקבוצה, סט. ג'יימס פארק, מול סלטיק ב-11 במאי.

כל הכרטיסים למשחק אזלו תוך ימים ספורים, ושירר הכריז כי ההכנסות למשחק, למעלה ממיליון ליש"ט, יופנו למוסדות צדקה.

למרות שאת שנותיו בניוקאסל סיים שירר ללא תואר, מבטיחים אוהדי הקבוצה פרידה מרגשת וחגיגה בלתי נשכחת.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully