וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השביעייה" של ריאל מדריד

28.3.2006 / 11:40

המועמדים לאימון: אריקסון, בניטז, ונגר, מוריניו, ליפי, קאפלו ואנצ'לוטי. בקהאם בספק לבארסה. באיירן תציע 15 מ' יורו עבור אגוארו בן ה-17

נשיא ריאל מדריד פרננדו מרטין טוען כי למאמן הבא של הקבוצה חייב להיות "רגש מדרידאי", אחרי שחשף רשימה של שבעה מועמדים לאימון הקבוצה, שיחליפו בעונה הבאה את חואן לופז קארו באחד התפקידים הדורשניים בכדורגל העולמי.

הרשימה כוללת ארבעה מאמנים מאנגליה - השבדי של נבחרת אנגליה סוון גוראן אריקסון, מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו, מנג'ר ליברפול רפא בניטז ומנג'ר ארסנל ארסן ונגר - ושלושה מאמנים מאיטליה - הבוס של יובה פאביו קאפלו, מאמן מילאן קרלו אנצ'לוטי ומאמן איטליה מרצ'לו ליפי.

אחרי שהודה שריאל מדריד כבר קיבלה פניות מלמעלה מ-30 מאמנים, מרטין הבהיר שהוא מעוניין באדם שמכיר היטב את המסורת של המועדון. "כל שיש לי לומר זה שאנחנו מעוניינים באדם שיש לו את ה'רגש המדרידאי'".

עוד בריאל, דייויד בקהאם עלול לא להיות כשיר לסופר קלאסיקו בשבת מול ברצלונה בנואו קאמפ, לאחר שנפצע בקרסולו באימון ביום שלישי. "כל נגיעה בכדור כואבת לי. קיבלתי זריקה ושמתי הרבה קרח, אבל ניתן לזמן לעשות את שלו. אני מאוד מקווה שאשחק", אמר הכוכב.

הילד ששווה מיליונים

המנהל המקצועי של באיירן מינכן, הולי האנס, שהה בארגנטינה בסוף השבוע כדי לעקוב אחרי כוכבה של אינדפנדיינטה, סרחיו אגוארו. יו"ר הקבוצה, קארל היינץ רומיניגה, רמז כי החל משא ומתן בין באיירן לאידפנדיינטה, וכי אלופת גרמניה עומדת להשקיע הרבה כסף בארגנטינאי בן ה-17.

"אנחנו חייבים לעשות את הצעד לפני שהקבוצות הספרדיות והאיטלקיות יצטרפו למירוץ, אחרת הוא יהיה הרבה יותר יקר", אמר רומיניגה.

לפי הדיווחים, באיירן תיאלץ לקחת סיכון ולהשקיע כ-15 מיליון יורו בארגנטינאי הצעיר, שזכה עם נבחרת הנוער באליפות העולם בשנה שעברה. בבאיירן מינכן מקווים כי השפעתו על הקבוצה תהיה כמו של שחקן אחר מקבוצת הנוער של ארגנטינה, לאונרד מסי, שהפך לאחד הכוכבים של מברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully