וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: יאגר שובר שיאים

הצ'כי חגג שער 52 בניצחון הריינג'רס בפנדלים על בפאלו. דטרויט מתקרבת ליובל נצחונות, עם מספר 49 - 1:4 בסט. לואיס

ניו יורק ריינג'רס - בפאלו 4:4 (0:1 לריינג'רס בפנדלים)

שני גיבורים היו למשחק הזה: יארומיר יאגר, שכבש את שערו ה-52 והישווה את שיא הנקודות של שחקן הניו יורק ריינג'רס לעונה, שהיה שייך קודם לז'אן ראטל (החזיק מעמד 34 שנים). הגיבור השני הוא הנריק לונדקוויסט, שנכנס לשער אחרי שהקהל הניו יורקי מירר את החיים לשוער המחליף קווין וויקס החלש. לונדקוויסט עצר שמונה נסיונות, כשבמקביל כבשו פטר סקורה (מבישול של יאגר) ויאגר עצמו בשליש השלישי והישוו ל-4:4 מפיגור 4:2. "היינו צריכים דחיפה, והנריק נתן לנו אותה", אמר יאגר בסיום.


סט. לואיס - דטרויט 4:1

סטיב אייזרמן כבש את שערו ה-690 בקריירה והשתווה למריו למיו במקום השמיני ברשימת כובשי כל הזמנים. מלבדו הבקיעו קירק מאלטבי, יוהאן פרנזן ותומאס הולמסטרום. שני אסיסטים לדניאל קלירי. הרד ווינגס קצרו ניצחון מספר 49 ונראים בכושר מעולה.


בוסטון - פלורידה 3:3 (0:1 לפנת'רס בפנדלים)

רוברטו לואונגו עצר את כל שלושת הפנדלים של בוסטון, והפנת'רס נשארו בחיים במירוץ על הפלייאוף, למרות שער שיוויון של פטריס ברג'רון (השני במשחק) 43 שניות לסיום. שער ואסיסט לגארי רוברטס מפלורידה.


ונקובר - לוס אנג'לס 4:7

הקינגס ממשיכים לאבד גובה, בעוד הקאנוקס מפלסים דרכם לסוף אפריל. לוס אנג'לס הובילה 2:3, לפני שונקובר הגיבה במטח של חמישה שערים. שלושער לאלכס בורוז, שלושה אסיסטים למתיאס אוהלונד, שני בישולים לטוד ברטוזי.


קרוליינה - טמפה ביי 1:2

מארק רצ'י הבקיע את שער הניצחון בשליש השני, אחרי שמרטין סט. לואיס איזן יתרון של קורי סטילמן. ההוריקנס רשמו ניצחון מספר 47 וגם הם כבר מוכנים לסיום העונה הרגילה. 23 עצירות של מרטין גרבר.








עוד חדשות מהליגה:

- דאלאס החתימה את מאמנה, דייב טיפט, על הארכת חוזה עד סוף 2008. טיפט מאמן את הקבוצה מאז 2002 ומאזנו עם הקבוצה
(30-68-135) הוא הטוב ביותר מבין המאמנים הפעילים. גם עוזריו של טיפט הוחתמו על חוזים עד 2008.

- בוסטון פיטרה את המנכ"ל שלה, מייק אוקונל. ההנהלה אמרה לו שאין כוונה להמשיך איתו בעונה הבאה, כך שאין טעם שיסיים את העונה הזאת. אוקונל לא היה מופתע: "בספורט המקצועני, כשאתה לא מנצח ואתה המנכ"ל, אתה צפוי לקבל בעיטה החוצה". ג'ף גורדון, שהיה סגנו של אוקונל, ישמש כמנכ"ל עד סיום העונה.

- מיקאל סמואלסון, מדליסט זהב מטורינו עם נבחרת שבדיה, חתם על הארכת חוזה ל-3 שנים עם דטרויט רד ווינגס.

- פציעות בלוס אנג'לס קינגס: פאבול דימיטרה, שנפצע באולימפיאדה, יעבור ניתוח באפו ולא ברור מתי יחזור לשחק. ג'רמי רוניק המאכזב סיים את העונה עם פציעה בקרסול.

- מרטין רוצ'ינסקי מהניו יורק ריינג'רס יעבור ניתוח באצבע וייעדר חודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully