וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל פיירו יחמיץ את ארסנל, סטאם את ליון

28.3.2006 / 9:57

כוכב יובנטוס ייעדר בגלל פציעה. ויירה: "לא האמנתי שארסנל תהיה בכושר כזה". קוסטקורטה עשוי להחליף את סטאם בהרכב מילאן

אלסנדרו דל פיירו, קשר יובנטוס, לא ישחק הערב (20:45, 5+) מול ארסנל. דל פיירו בן ה-31 סובל מפציעה לאחר שמתח שריר ב-1:1 עם רומא בשבת, ויצטרף ביציע לפאבל נדבד המושעה. ארסנל תחסר את הבלם סול קמפבל ואת פרדי ליונגברג.

פטריק ויירה בן ה-29 עזב בקיץ האחרון את ארסנל והצטרף ליובנטוס. רבים סברו, כולל ויירה, שהמהלך הזה יגרום לתותחנים לסגת משמעותית מהצמרת האנגלית והאירופית אליה הורגלו בשנים האחרונות.

ויירה מודה שהיכולת הנוכחית של ארסנל מפתיעה אותו: "לא חשבתי שהם יהיו בכושר שבו הם נמצאים. הם השתפרו באופן משמעותי וממש נראים טוב". הוא ציין את עברו בארסנל: "תשע השנים שביליתי שם היו מצוינות. הייתי גאה לקחת חלק בשנים הטובות של המועדון. אני עדיין בקשר עם תיירי הנרי ומדבר איתו על הכל, על החיים ועל כדורגל".

ויירה נשאל על המפגש עם האקסית ואמר: "אני לא עצבני בכלל וגם לא נוטה למערבולת רגשות. אני יודע בדיוק מה אני מצפה מעצמי ואיך להתכונן להתמודדות הזו".

סטאם לא ישחק נגד ליון

הבלם ההולנדי של מילאן, יאפ סטאם, נכשל במבחן הכשירות שנעשה לו לקראת משחקה של קבוצתו נגד ליון ביום רביעי. סטאם קיווה כי הפציעה שלו בכף הרגל לא תמנע מנו להשתתף במשחק החשוב, אך הוא ייאלץ להצטרף לרשימת הפצועים הארוכה של הגנת מילאן, יחד עם קאפו הברזילאי והקפטן מאלדיני. מי שעשוי להחליפו הוא קוסטקורטה הוותיק, שהרשים בניצחון האחרון של מילאן 1:3 על פיורנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully