וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אני רואה את עצמי חוזר למכבי"

28.3.2006 / 8:52

מאמן בנטון טרוויזו ונבחרת רוסיה ענה לשאלות גולשים באתר היורוליג, ואמר: "מכבי היא בית, אני מאמין שיום אחד נהיה שוב יחד"

דייויד בלאט, מאמן בנטון טרוויזו ונבחרת רוסיה, קיבל את מרכז הבמה באתר היורוליג, וענה לשאלות גולשים. בלאט התייחס לעברו במכבי ת"א, להווה בבנטון ולעתיד בנבחרת רוסיה. מרבית השואלים היו, כמובן, ישראלים, והמאמן התבקש לענות האם הוא רואה עצמו חוזר להיכל נוקיה בעתיד.

"הייתי חלק בבנייה של מכבי ת"א ובתהליך המיוחד שחל בה בשנים האחרונות", אמר המאמן, "מכבי היא בית ואני רואה עצמי חוזר אליה יום אחד. מתי ואיך זה יקרה? איני יודע, אבל אני מאמין שזה יקרה".

בלאט פירגן למאמן מכבי ת"א, פיני גרשון: "הייתי בר מזל, כי הוא היה סמכות עליונה עבורי ולימד אותי המון. השחקנים מוכשרים ותפקיד המאמן הראשי הוא לתעל את הכישרון הזה להצלחה" על בנטון אמר בלאט: "אנו שואפים כל הזמן למצוינות אבל סובלים מפציעות, מה שמקשה עלינו מאוד. איבדנו את ניקולאוס זיזיס וזו מכה לא קלה עבורנו. אני מאמין שנהיה יותר טובים".

לשאלה איך יהפוך את רוסיה למעצמת כדורסל אירופית ענה המאמן: "ההיסטוריה של המדינה הזו בכדורסל מצביעה על תביעה להצלחה. אני מאמין ביצירת שיטה טובה לשחקנים ובמחויבות גבוהה מצידם לשחק ולתרום. אני חושב שאפשר לשחזר את ההצלחה שהרוסים הגיעו אליה בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully