וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "מאמין שיום אחד אחזור למכבי ת"א"

27.3.2006 / 23:05

דייויד בלאט, מאמן בנטון ונבחרת רוסיה, ענה לשאלות גולשים באתר היורוליג, ואמר: "עדייו יש ברוסיה המון כישרון"

דיוויד בלאט, מאמנה הטרי של נבחרת רוסיה ובנטון טרביזו, ענה הערב (ב') לשאלות גולשים באתר היורוליג. בלאט, שייצא לאתונה ביום רביעי כדי להתארח אצל פנאתינייקוס למשחק על הכרטיס לשלב רבע גמר היורוליג, התייחס למגוון רחב של נושאים, ביניהם גם על האפשרות שיחליף בעתיד את פיני גרשון במכבי ת"א.

"מכבי היא חלק גדול מהקריירה הספורטיבית שלי", אמר בלאט. "הייתי שם הרבה זמן והיתה לי הצלחה גדולה בארגון הזה. היה לי שם חלק בבנייה של משהו מיוחד. זה גם הבית שלי והמקום בו חיה המשפחה שלי, וכולם יודעים שהלב נמצא היכן שנמצא הבית, אבל אני חושב שבנקודת הזמן הזאת, לדבר על להיות במקום אחר מאשר במקום נהדר כמו טרביזו, או על להחליף אנשים שנמצאים במהלך העונה ובמהלך עבודתם, זה לא הדבר הנכון לעשות. מה שכן, אני מאמין שיום אחד, בדרך זו או אחרת, אני אחזור למכבי ת"א. איך ומתי זה יקרה, אין לי מושג כרגע".

כשנשאל מה יעשה כדי להחזיר את נבחרת רוסיה לטופ של הכדורסל
האירופאי, ענה: "לכדורסל הרוסי היו המון הצלחות בהיסטוריה, שלא שוחזרו בשנים האחרונות. עדיין יש ברוסיה המון כישרון, גם מאז התפרקותה של ברית המועצות. ההוכחה היא מספר השחקנים הרוסים שמשחקים ב-NBA, וכן ההצלחה של הקבוצות הרוסיות במפעלים האירופאים השונים. מה שחסר שם כרגע זה שני דברים - אחד, מערכת הולמת לשחקנים הללו. שניים, מחוייבות אמיתית מצד השחקנים לנבחרת הלאומית".

"זה מה שבראש ובראשונה ארצה לשנות. כשקיימת מחוייבות מצד השחקנים, וכשהשחקנים נמצאים במערכת שהולמת את האיכויות שלהם, אני מאמין שיהיה ניתן לשחזר את ההצלחה שידע הכדורסל הרוסי בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully