וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאמין שנדע לנצח"

שגיא ניר

27.3.2006 / 21:32

מאיר טפירו לקראת הגומלין מול דינמו (18:00, ערוץ 1). מיירה צ'טמן: "מרגיש המנהיג כי איבקוביץ' נותן לי לשחק את המשחק שלי"

4 שעות לפני סיום ההצבעה שתכריע את גורל מדינת ישראל בשנים הקרובות, תעלה הפועל ירושלים לקרב הגורלות שלה במשחק חצי גמר היול"ב קאפ במוסקבה מול דינמו (18:00, ערוץ 1).

מאמן ירושלים, ארז אדלשטיין, טוען אמנם שהוא לא יודע מה זה אנדרדוג, אבל אחרי הפיספוס הגדול במשחק הראשון, ולמרות הפיגור המינימלי מהמשחק במלחה (84:83), לקבוצה שלו יהיה קשה מאוד אם לא תמצא פיתרון לכמה מבעיות המאצ' אפ שנחשפו בשבוע שעבר.

דושאן איבקוביץ' הציג במלחה קבוצה קצרת רוטציה, שהתבססה על טיילת מוחלטת ברחבת האדומים אותה ניצלו עד תום לזארוס פפדופולוס (25 נקודות ב-80 אחוז ו-8 ריבאונדים) ואנטוניס פוטסיס (21 נקודות עם 8 מ-9 לשתיים). המזל של אדלשטיין, ואת זה אמרו גם השחקנים שלו אחר המשחק, הגיע מהיום השחור של רובן דגלאס, שפרק את הטבעת בכל 13 הזריקות שלו בלי לראות רשת.

"ברור לכולם שהמשחק הוא האתגר הגדול שלנו", אמר מאיר טפירו לאתר הקבוצה. טפירו, שכמו בגמר מול מכבי נעלם גם ברגעי ההכרעה מול דינמו, הוסיף: "דינמו רוצה מאוד להגיע לגמר, אבל לנו יש את השאיפות שלנו. אני מאמין שנדע לעזור אחד לשני ולנצח את המשחק הזה, כדי להביא שמחה לירושלים".

מתן נאור: "במשחק הקודם היו לנו עליות וירידות, ואת הנקודות החלשות נצטרך לשפר הפעם. למרות שלדינמו יש יכולות וכשרון בכל עמדה במגרש, אנחנו מרגישים שנוכל לנצח ולהעפיל לגמר".

"אני ואיבקוביץ' צמד נהדר"

סיבה מרכזית בעובדה שדינמו מוסקבה מגיעה רגועה יחסית למשחק הגומלין, נעוצה ביכולת של מיירה צ'טמן, שחיפה על היום השחור של רובן דגלאס ותרם 23 נקודות ו-8 ריבאונדים. צ'טמן אמור לקבל מחר סיוע מבויאן פופוביץ' שחזר השבוע לפרקט במשחק מול סמארה, כשגם התקווה להתאפסות הידית של דגלאס מאדירה את התחושה החיובית.

צ'טמן, מלך האסיסטים ביורוליג בעונה שעברה עם פו אורטז, הקפיץ את התרומה שלו בשלבי ההכרעה של היול"ב קאפ. בראיון לאתר היול"ב קאפ הוא סיפר על הקשר שלו עם המאמן דושאן איבקוביץ', שבהמשך לאמונה שלו ברכזים אמריקאים נתן לו השנה את המפתחות. "אני מרגיש מנהיג של הקבוצה מהיום הראשון. איבקוביץ' הוא מאמן של רכזים ומבין את פילוסופית המשחק שלי. בלעדיו לא הייתי עושה מה שאני עושה. הוא נותן לי לשחק את המשחק שלי. אני ואיבקוביץ' צמד נהדר - הוא לוחם, ונותן לקבוצה ביטחון מוחלט. הוא מאמן שאוהב שהרכז שלו הוא המאמן על המגרש".

צ'טמן התייחס גם ליכולת של חברו לקו האחורי, רובן דגלאס, ולהכנה לקראת מייסון וג'נקינס. "יש לי אמון של 100 אחוז בדגלאס. היו לו משחקים גדולים בקבוצה, אז אחד לא משנה. אני בטוח שלא יהיה לו את אותו משחק רע פעמיים. הגומלין יהיה שונה לחלוטין. מייסון ואוסטין גארדים נהדרים, ונצטרך להאט להם את הקצב ולשחק באגרסיביות. נצטרך להגביל אותם לכמה שפחות נקודות".

ולסיום, מה זה יול"ב קאפ? צ'טמן מתייחס להשוואה בין הליגות הבכירות של יול"ב. "היול"ב קאפ הוא המפעל השני בטיבו באירופה, אבל הרבה קבוצות בו יכלו לשחק ביורוליג. גם קבוצות מהבית המוקדם שלנו (בו שיחקה גם ירושלים, ש.נ.) יכלו להתחרות ברמות הגבוהות ביורוליג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully